Antrekk – 021114

Hei og hå! Nå sitter jeg og koser meg hos farmor og farfar. Jeg tenkte jeg skulle tilbringe min nest siste dag i Stavanger på toppen av Tasta! Farfar har vært ute og knipset bilder av meg i duskregnet, og farmor står på kjøkkenet og kokkelerer. Vi har visst en tre retters middag i vente med både sjømat, lammefrikassè og en spenennde dessert. Fy søren som jeg blir skjemt bort her.

Det var visst andre tider i gamledager…

Farmor: Visste du at jeg alltid klippet håret til onkel hjemme? Selv da han skulle konfirmeres!
Farfar: Ja det var barnemisshandling.

Dette var det første farmor og farfar valgte å dele med meg da jeg kom inn døren i dag. Om tv 2 bare kunne sendt meg en forbaska mail med en tv-serie forespørsel. Ikke en serie om meg, men om besteforeldrene mine. Altså, de er hysteriske. Virkelig. Jeg kjenner ingen kulere 75 åringer. De har så mange gullkorn at det ikke er mulig å få notert alt ned. Hverdagen til disse pensjonistene skulle ha vært dokumentert og vist på tv. Jeg mener det! Den serien ville ha gjort Norge til et gladere folk. Større livsglede skal man nemlig lete lenge etter!


Bukse fra Vero Moda, Skjorte og Genser fra Cubus, Veske fra Charles & Keith, Sko fra Michael Kors

Linnea gikk forresten videre i skal vi danse i går! Vedder på at det var mine fem stemmer som gjorde susen. Hihi, Andrè var jo både flink og pen å se på han og, men jeg syntes likevel at Linnea fortjente den plassen hakket mer. Både bestemor, bestefar og jeg jublet høyt da navnet hennes ble ropt opp, og nå venter jeg spent på neste ukes “Dirty dancing dans”.  Tipper det blir alle tiders!

Håper dere har det bra! Kos dere en hau denne søndagen.
Jeg nyter virkelig ethvert minutt med den fine familien min. <3

27 kommentarer

Siste innlegg