H.A.L.L.O.W.E.E.N

Okei, denne lørdagen har gått i slow motion. Jeg drikker som regel alltid med måte og blir svært sjeldent ordentlig fyllesyk, men i dag kjenner jeg bare at alt går latterlig sakte. Jeg skulle knipse bilder av mitt nye treningtøy til dere, men måtte bare sumle bort litt tid på å ligge i fosterstilling på det harde stuegulvet først. Slik sovnet jeg faktisk også. Akkurat som jeg sovnet under middagen, med hodet på tantes skulder. Himmel, det er godt det er noen dager mellom Halloween, 17.mai og nyttårsaften, for disse nettene tar jammen på!

Hvor gøy hadde dere det i går? Iselin og jeg ankom denne halloweenfesten allerede klokken 18.30 og her hadde guttaboys stelt i stand med både lysende gresskar, grønne velkomstdrinker, diskokuler, beer pong og spindelsvev i alle tak. Det var så utrolig gjennomført! Spesielt med disse syke, syke kostymene de hadde på seg. Jeg ville nesten knekke sammen i latter hver gang jeg så på karen i den superstramme heldrakten med hvitt ansikt og sorte øyne. Mannen dere ser under til høyre her, var det faktisk Iselin og jeg som fikk ansvaret for å sminke. Vel og merke etter noen glass vin! Hehehe, så sånn gikk det. Jeg hørte ihvertfall ingen klager!


Etterhvert som timene gikk fyltes leiligheten opp og da det var tid for å dra på byen, var vi både dansker, svensker og nordmenn! Jeg kjente omtrent bare fem av dem, men skravlet som vanlig med alt og alle, lo og koste meg en hau. Jeg skulle riktignok ønske jeg gikk for en litt mer creepy look, men det kommer en halloween til neste år og, ikke sant? Jeg får planlegge litt bedre da. <3

Håper dere hadde det supergøy uansett hva dere fant på!
Kanskje du har en morsom historie å fortelle meg fra gårsdagen?

12 kommentarer
    1. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin lørdagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    2. hadde det suuuuper gøy i går!! blei ein konge kveld! håpe du koste deg på byen og:-) Hilsen vampyren

    3. Linn Therese: Hei hei Linn Therese! Så god du er som tar deg tid til å legge igjen så mange fine ord. <3 Jeg får heldigvis som regel aldri mange negative kommentarer, men det er som du sier supermotiverende når bloggleserne gir lyd fra seg i form av positiv respons! Da føler jeg litt mer på det at det faktisk er tusenvis av mennesker som leser det jeg skiver, og det er jo kjempegøy. Tusen takk for tidenes oppmuntring! Lørdagskvelden fikk akkurat en strålende avslutning. Håper du har fått en fin helg selv. <3 Stor klem

    4. Dere var da veldig flinke da til å feire skikkelig og å kle dere ut :D:D
      Syns du var en søt djeveljente……men min favoritt var han med det kvite ansiktet….helt fantastisk 😀
      ha en fortryllende søndag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg