Tonight i’ll be the devil

Hvis ikke jeg er den skumleste djevelen dere har sett i deres liv, så vet ikke jeg. Høhø! Kanskje det blir bedre når de knallrøde, falske vippene kommer på. Jeg blir visst aldri gammel nok for en Halloween-fest! Hva kler dere dere ut som i kveld? Jeg dro som vanlig ut på Birkemo i aller sise liten, og der fikk jeg med meg et par djevelhorn, noen falske vipper og en slags “djevelstav”. Litt nytt treningstøy fikk oså bli med hjem sammen med en splitter ny krølltang. Tenkte jeg kunne vise dere noe av dette i morgen! Hva sier dere til det?

Møtet med denne mulig, nye samarbeidspartneren gikk forresten også veldig bra. Jeg har vært litt småhysterisk det siste døgnet ettersom jeg klarte å glemme igjen mobil-laderen i Kristiansand. Etter å ha sittet på toget i 3 timer kan dere jo tenke dere hvor mange prosent jeg hadde igjen da jeg kom frem, så bestefar ble sendt ut i nabolaget klokken 21.00 om kvelden, på leting etter en iphone 5 lader til meg. Hahaha, nei jeg tuller. Han gjorde det av fri vilje fordi han er verdens skjønneste, og jammen hadde vi en snill nabogutt som ville låne meg en lader også. Da morgenen kom, dro bestefar til byen en time før meg, kjøpte ny lader og ga meg den så jeg kunne få lade mobilen mens jeg satte i møte. Jeg sier bare herlighet! Disse besteforeldrene mine kan jammen skjemme bort barnebarnet sitt.

Ellers har jeg fått en statistikk-oppdatering på melding av Magnus hver time siden klokken 08.00 i dag morges. Han er helt i hundre over å ha ny leserrekord. Faktisk så er leserantallet hans så høyt denne fredagen at jeg nesten må spørre om han vil reklamere litt for meg fremover. Hehe! I morgen er det lønningsdag for oss bloggere og hvor mye vi får i lønn avhenger av hvilken plass vi ligger på topplisten. Slik statistikken hans ser ut nå kommer han til å stikke av med mer enn meg! Haha, jaja er det noen som fortjener det så er det jammen han. Sånn går det når man står på og aldri gir seg! Han har akkurat skrevet et litt mer personlig blogginnlegg fra tiden da han var den svakeste gutten på fotball-laget. Jeg synes det var så fint at jeg har lyst til å dele det med dere. Den mannen er et prakteksempel på at man kan klare det man vil klare.

Blogginnlegget jeg snakker om finner dere HER.  <3 (Nå ryker lønna mi!)
Hahaha, neida. Ønsker dere en super halloween-feiring! Pass på dere selv.
<3

16 kommentarer
    1. Blogg.no har forandret på reglene i forhold til lønn etterat nettavisen tok over. Det er ikke lenger den plasseringen du har den 1 i hver måned som gjelder men det er gjennomsnittsplassen du har hatt i måneden som gjelder så du får nok lønn 🙂
      Sist oppdatert 1. mars 2013
      Regler/vilkår for utbetaling er:
      Det er gjennomsnittsplassering fra foregående måned som avgjør om og evt. hvor mye bloggeren får betalt. Utbetaling vil normalt skje i den siste uken i inneværende måned.

    2. Wow så søt du er ^^ Skjønne Marthe <3 Heldig du er som har en slik Bestefar 🙂 kos deg masse ikveld <3

    3. Jeg lurer litt på hvor i Stavanger du befinner deg? 🙂 Jeg bor like utenfor Stavanger (ca 20-30 min utfor), og jeg håper alltid at jeg kanskje møter deg i Stavangers gater når jeg vet du er i byen 🙂 Det hadde vært utrolig hyggelig! Du virker som en veldig søt og snill jente, som alltid har et smil på lur, uansett hvor mørk en situasjon ser ut 🙂 Elsker bloggen din, og er innom minst to ganger til dagen! Du er kjempeflink til å blogge og skrive variert 🙂

    4. Hehe, måtte le litt i morrest når jeg gikk inn på blogg.no.. Han ligger på 4.plass med over 30 000 lesere.. Regner med han er glad nå? 🙂 Haha. Syntes det var så artig! Nå må han virkelig reklamere for deg, Marthe 😉 Syntes du er snill og utrolig hyggelig når du linker til hans blogg, det viser at du ikke bryr deg så mye om hvilken plassering man ligger på på blogg.no. Du er inspirerende, og jeg elsker blogggen din! Syntes heller ikke at det gjør noe at du ikke blogger like ofte som før, du har nok mange faste lesere uansett. Du skal ha et liv utenom du og!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg