Crazy times at the hairdresser!

Hahaha, jeg må bare dele disse bildene med dere! I går var det virkelig crazy times hos Komponisten frisør. Marianne skulle prøve ut frisyrer til morgendagens show og var rett og slett i siget.. Jeg kan ikke tro at det faktisk ble noen helt vanvittig lekre oppsetninger av denne galskapen. Jeg skulle egentlig sitte og jobbe med bloggen under hårdullingen, men jeg endte jo i stedet opp med å snappe syke hårbilder av meg selv til halve snap-listen min. Gleder meg til å vise dere håret mitt når det er ferdig oppsatt med et diadem i morgen!

Det blir så bra! <3 Jeg rakk bare en kjapp tur hjemom for å oppdatere dere før jeg dro ut igjen for øving i brudebutikken. Her fikk jeg også prøvd to nye kjoler som begge satte som skudd! Herved har jeg faktisk hele fem kjoler å vise frem i morgen. *MEGAGLIS!*

Det var så deilig å våkne til lørdag! Åh, i dag skal jeg ikke gjøre noe som helst. Bare ta en kjapp tur til byen, handle inn på dessert-ingredienser og lage meg noe usunt og godt! Blir det bra så skal dere ikke se bortifra at oppskriften kommer på bloggen. <3



Ønsker dere en super lørdag. Vi skrives mer senere i dag <3
Og tusen takk for alle tips dere la igjen under forrige innlegg. Dere er geniale!

12 kommentarer
    1. nå gleder eg meg veldig til å morgen for å se bildene av Brudeshowet:)
      Eg skal hjem til gamleleiligheten og selge noen ting til folk via finn og gjøre klar for at flyttebilen henter mine siste eiendeler. Gubbexen kommer hjem med henne han giftet seg med på gutteferien i sommer vet du……mens vi bodde sammen……så det var veldig viktig at det ikkje var noe igjen av meg der mente han
      😛 OMGAWD for en farse 😛
      gleder meg til dessert 😀

    2. Så herlige bilder! Du er virkelig en herlig person! Trur jeg 🙂 hehe. Blir så gøy å se deg i brudekjole. Litt extra morsomt fordi jeg skal gifte meg til våren 🙂

    3. Hei! Du er såå utrolig pen!
      Har du noen tips til hva man kan gjøre med venner? Det virker som du alltid har det så gøy! 🙂 det ender som oftest med at jeg og venner er på hver vår mobil .. Alle andre har det så koselig ser det ut til.. Hvordan få bedre kontakt med venner og de nye vennene på VGs ? Ha en fin kveld! Du ble fin på håret!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg