Never heavy enough



Okei, nå har Magnus og jeg blitt enige om å oppgradere treningsgarderoben min. Nike og Adidas er visst ikke kult nok for crossfit-jenter. Fremover er det bare Reebok som gjelder! Jeg vet ikke om dere kjenner til dette crossfit-merke? Jeg vet fint lite om hvor man kan få kjøpt bra treningstøy på nett, men dette er noe jeg virkelig har lyst til å sette meg inn i i fremtiden. Kjenner jeg begynner å bli litt lei av å besøke sportsavdelingen på XXL.. Kanskje utvalget er større og mer variert på nett? Synes Magnus stadig møter meg i nytt treningstøy jeg. Dessuten kunne jeg tenke meg noen av de fancy knestrømpene hans selv. For ikke å snakke om den fargerike badeshortsen! Hehehe. Hvor handler dere blogglesere treningstøy? Kjøper dere det i butikk eller handler dere på nett?

Jeg har veldig lyst til å skrive et lite “Marthe tipser – treningstøy” innlegg her på bloggen, men da trenger jeg litt hjelp! Dere må gjerne komme med tips til nettbutikker (gjerne norske), så skal jeg samle opp favorittene på en liste og gå til anskaffelse av en helt ny garderobe! Så fort jeg har fått satt meg inn i disse crossfit-trendene, lover jeg å dele alt jeg har lært videre med dere. <3



Legg merke til den grønne teipen jeg har fått rundt håndleddene da dere! Følte meg så kul med dette at jeg ikke riktig visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Bare vent til jeg får kombinert det med grønne knestrømper. Hehe, nei men helt seriøst. Treningsgarderoben min må bli litt kulere.

Jeg er så stiv etter ukens andre PT time at jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen. Jeg gjorde ingen voldsomme greier, men i går var det bare supertungt. Noen dager er bare sånn! Like deilig var det uansett etterpå, og etter en friskere løpetur i kveld tar jeg helg med god samvittighet.. -Men nå må jeg komme meg avgårde til byen. Jeg var hos frisøren i dag tidlig og nå skal vi altså ha noen timer med øving til dette brudeshowet. Kanskje jeg får sneket meg til å knipse noen bloggbilder her også? Vi får sjå! Dere må ihvertfall ha en riktig god helg så lenge. <3

Magnus har nylig skrevet et blogginnlegg hvor han tipser om 8 enkle hjemmeøvelser!
Alt dere behøver er deres egen kropp! Innlegget hans finner dere HER.

36 kommentarer
    1. Noe på gang mellom deg og han eller ? begynner å bli så lei av de treningsinnleggene dine.. den gamle Marthe har forsvunnet . er så uinteressant for oss som bor langt unna og ikke har mulighet til å evt møte opp på sånt.. sabla irriterans.. gidder snart ikke trøkke meg inn på bloggen din, så ille føles det -.-

    2. Icaniwill.se har masse fint og unikt treningstøy😊 sjekk instagrammen deres med samme navn også 🙂

    3. ^^ neineinei! elsker treningsinnleggene dine jeg (og de andre også selvfølgelig) 🙂 du gjør meg motivert!

    4. helt enig med “J” over her! smiler fra øre til øre hver gang du skriver om trening og legger ut øvelser osv! blir såå motivert!
      Også må jeg bare få skyte inn hvor vannvittig nydelig du er herlighet blir helt målløs jeg! ha en fin helg 🙂

    5. Individu.no har kjempe bra utvalg, bra service og rask levering!! Min favoritt nettbutikk ved kjøp av treningsklær 🙂

    6. Jeg syntes sportamore.no er en veldig fin nettbutikk 🙂 Har handlet mye derfra, er det noe så er kundeservicen bra og svarer raskt og levering er rask. I tillegg er den ekstremt billig!!

    7. Drit i negative kommentarer Marthe 😀 Treningsbloggingå di e bare gøy!
      Zalando har faktisk ein del fint treningstøy og GetInspired har noe bra. Reebok e et heilt geniaaalt merke, spesielt skonå e heilt fantastiske. Reebok og Asics e de klart beste skonå å gå i, og under armour e veeeldig bra merke for treningsklær 🙂 Då spesielt tightser, topper og treningsjakker
      Ha ein fine dag, kjære deg 🙂

    8. Rikke: Å <3 Blir så glad! Tusen takk. Kjempehyggelig å høre at jeg motiverer noen av dere med disse innleggene. 🙂 Håper jo at noen får lyst til å hive på treningsshortsen når de ser disse bildene 😀 God du er <3

    9. Better Bodies er også veldig bole/cross fit klær. Husker ikke helt hvor du får kjøpt det, men et kjapt søk på google gjør nok sitt.
      ”Nike er for slanking, Better Bodies er for muskler”, he he!

    10. handler det meste av treningstøy på getinspired.no,keepfit.no, MXDC.no, sportmadness.no, eller myrevolution.no.
      Stå på Marthe,du er super inspirerende og flink:)

    11. Flere nettbutikker sponser bloggere som skriver om klærene deres. Se: www. individu.no/samarbeid
      Vet at også : x-life.no og getinspired sponser bloggere. x- life har mye reebok.
      Andre nettbutikker: push-it.no keepfit.no og ikke minst crossfit butikken: wodbutikken.no
      Hadde uansett holdt meg til de norske så du slipper toll.

    12. Du kan få kjøpt f.eks. Better bodies på http://www.x-life.no, vekt ikke hvilke andre merker de har men er ganske rask levering og bra kvalitet på ting der:) søsteren min har skrytt veldig av tightsen hennes fra better bodies, så nå har jeg bestilt en selv også! Ta en titt på den siden 🙂
      Blir foresten sykt inspirert av treningsbloggingen din! Du er god Marthe, godt å se at humøret ditt er på topp og at du har en travel hverdag! Blir glad av og se deg glad, klem<3

    13. getinspired.no har et stort utvalg, og mye er billigere enn i butikk 🙂 Jeg vet ikke om de har reebook, men de har mange andre merker 🙂

    14. X-life er røff og tøff 😉 jeg er veldig fornøyd med kompresjonstightsen fra merket Skins, som jeg kjøpte der 🙂 de selger også reebok 🙂

    15. Sportamore.no og outnorth.no, kanskje mest til utebruk på outnorth, men anbefaler deg å sjekke ut siden. De har ofte kampanjer, bestilte meg sko derifra i går til 500-600 under normal pris pga kampanjen de har gående 🙂 På sportamore har de veeeeldig mye og det er billig 🙂
      Slå deg løs!
      Ha en fin helg 😀

    16. elsker keepfit.no, rask levering og supert treningstøy! Itillegg pleier de å sende med søte lapper, ekstra gøy med nye klær da for å si det sånn 🙂

    17. Blogg om noe annet enn trening og mat.. Det er liksom det samme heeele tiden. Du blogget mye bedre før, da var jeg fast leser. Nå syntes jeg det begynner å spore ut…

    18. Du har blitt s å flink på treningsfronten Marthe! Faktisk utrolig interessant og inspirerende! Skulle ønske det var et likt opplegg her i Bergen, det virker kjempegøy!

    19. X-life, GetInspired, Individu, Sportamore, Sportaporter, Ellos alle disse er gode nettbutikker innen treningsklær!:) Og tror flere av de fører Reebook, sportamore tror jeg er den med størst utvalg og laveste priser på det meste av treningsklær. Logger du deg inn på startshop og velger butikker på siden der og går videre til butikkene via siden kan du også få rabatter og tjene poeng på deres samarbeidspartenere når du handler!:)

    20. Jeg kjøper de aller fleste treningsklærne mine på GetInspired! De har mye fint til gode priser – og salg veldig ofte, haha! Så flink du er! 😀

    21. Ikke for å spore av tema her, men kommer ikke over hvor kjekk Magnus er.. Han kan umulig være singel? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg