Mine festfavoritter – Høst

Nå ble det en sen oppdatering på dere, men bedre sent enn aldri! Jeg koste meg glugg ihjel i går kveld. Kinofilmen var underholdende, jeg fikk servert hjort med fløtegratinerte poteter, og stemningen kunne ikke vært bedre! På vei hjem reddet jeg en manns liv ved å finne bankkortet hans på asfalten og fortelle ham at det var kommet i trygge hender, og så fort jeg hadde satt føttene mine innenfor døra hjemme i leiligheten, kom nabokatten like godt på overnattingsbesøk! Neida, i wish… Jeg har faktisk lært at man ikke skal stjele andres kjæledyr, men det er ikke hver dag man får kattunger hoppende inn igjennom vinduet! Jeg måtte selvsagt kose den ihjel før jeg lot den gå igjen, og nå krysser jeg alt jeg har for at den kommer tilbake i kveld. Det var seriøst det hyggeligste noen sinne!

Over til det dette egentlig dreier seg om! Mine festfavoritter fra høstgarderoben. Jeg har gått i klesskapet og plukket ut hele ni favoritter. Noen gamle og noen nye! Et slikt innlegg har vært etterspurt en god stund nå, så i dag tenkte jeg at jeg skulle få fingeren ut. Håper dere liker det! -Og skulle dere lure på hvor noen av kjolene er fra så er det selvsagt bare å legge igjen en kommentar.

Her er det mange godbiter som sitter som et skudd på! <3
Oh no… Nå fikk jeg lyst til å shoppe! Best å holde seg hjemme.

42 kommentarer
    1. hvor er den kjolen helt til høyre på d øverste bilde fra?😍
      elsket dette innlegget! du er sååå pen

    2. Ida: Tusen takk! Den blå jeg har på meg er fra New Yorker og kjøpt for ikke så fryktelig lenge siden. Den blå med glitter kjøpte jeg i fjor høst på Topshop 🙂

    3. Kjempe gøy med slike innlegg! Likte best den blå paljettkjolen <3
      Hadde vært gøy å sett deg med alle sammen på 😀 Den blå kjolen satt som et skudd over rumpa på deg! Stunning 😀 Må si jeg tenkte det samme du skrev, "fikk lyst å shoppe, så best å holde seg hjemme", hahaha.

    4. Hei Marthe! Først; woooow – for noen UTROLIG LEKRE kjoler 😀 *misunnelig* Noen av kjolene ser jeg merkelappen på, og da ser jeg en er fra Topshop (buhuuu, hvorfor finnes ikke den butikken i Norge 🙁 ). Men en som jeg også elsket er den kjolen som henger nest bortest til høyre (den lyse og sorte med blonder). Den var råfin!
      Også Marthe, bra innlegg! Dette likte jeg 🙂 Ha en fortsatt fin onsdagskveld (LILLELØRDAG 😀 )
      Klem<3

    5. Mye lekkert her altså:D
      eg ahr planer om å detoxe garderoben min fra undertøy til makeup bijouteri og klær og sko
      lei av alt er overfyllt og eg alikeve føler eg ikkje har noe å gå med hahahaha
      pluss den berømmelige 20/ 80 faktoren vet du….at man kun bruker 20% 80 % av tiden….dvs ikkje du men vi andre 😀

    6. Hei! Satt her og leste dette innlegget ogmplutselig fikk jeg en sterk trang til å fortelle deg hvor bra du er! Du er vakker, snill med leserene dine, kommer alltid med noe positivt på et innlegg og du stråler! Elsker å lese bloggen din for den er alltid full av inspirasjon og fine ord med en hilsen til leserene som viser at du tenker på de som sitter foran skjermen og leser det du skriver. Selv om jeg ikke kjenner deg, merker jeg at denne dama her er nødt til å være et av de snilleste og herligste menneskene på jord! Din positivitet, glede og lysten på livet smitter over, og jeg har iallefall blitt et nytt menneske etter at jeg begynte å lese denne bloggen! Du er super!
      Stor klem og hilsen fra meg <3

    7. Utrolig fine kjoler! Kan du ta flere bilder av deg selv med den blå du har på deg på disse bildene?
      Jeg er veldig glad i bloggen din, og du er superflink!

    8. Hei, Marthe 🙂 Hvor er den du henger klærne dine på i dette innlegget fra? Hadde passet perfekt i gangen min!

    9. Hei! Husker jeg riktig, at du testet en permanent hårfjerningsgreie fra Expert? Isåfall, ble resultatet bra, og anbefaler du dette videre? 🙂 Står mellom valget å kjøpe eller å få det gjort på en salong. hmmm..

    10. Anita: Hei Anita! Jeg kan godt prøve å få knipset litt flere bilder av denne kjolen på neste gang jeg tar den i bruk 😀 Den er så fin! Det er bare litt vanskelig å få tatt gode bilder av meg selv med selvutløser, men jeg kan sevfølgelig få noen til å hjelpe meg! 🙂

    11. Ida Rygnestad: Hei Ida! Ikke sant!? Hvorfor i all verden har ikke vi Topshop? Blærh! Finner alltid noen helt unike kjoler der når jeg er ute og reiser. 🙂 Den sorte og gull blondekjolen kjøpte jeg på Primark da jeg var i Manchester i år, så det er vel heller ikke noe bedre. Hehe! Bare å reise! 😀 Husker jeg riktig så betalte jeg 5 euro for den kjolen 😀

    12. Silje: Hei Silje! Ja det stemmer at jeg holder på å teste dette produktet for Expert om dagen:-) Jeg tenkte jeg skulle skrive et eget blogginnlegg om dette snarest! 😀

    13. Shit, du har mange fine kjoler!!:)
      Hvor er den svarte med lange ermer og perler på skuldrene og ryggen (eller magen)?

    14. Såå fine kjoler!!❤️ Hvor er den helt sorte med lange ermer fra? Den var så simpel og lekker!

    15. Hvilken størrelse/ hvordan er den svarte kjolen til høyre på det øverste bilde i størrelsen?? plis svar! vurderer veldig å bestille den:D

    16. Du er så utrolig vakker, Marthe! Jeg blir helt satt ut. Har fulgt bloggen din noen uker nå og har blitt skikkelig mer treningsmotivert for å spise sundt! Du virker som en utrolig herlig jente 🙂 ha en superfin kveld!

    17. Hei! Har prøvd å se om du har svart på dette før, men fant det ikke, så håper jeg ikke spør som syvhundrende person nå, men hvilke størrelse har du den lyserosa kjolen fra BIKBOK i? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg