My moments on insta

Hei, hopp og god kveld alle sammen! Vet dere hva? Nå er jeg faktisk allerede på vei til bestis! Jeg klarte fredag kveld å invitere meg selv på middag denne tirsdagen så i kveld skal både Sebastian og jeg spise hos Kristine og Christoffer før vi alle sammen drar på kinofilmen “Annabelle”. Det er hundre år siden sist jeg var på kino, og selv om alle de andre har sett filmen før, har de altså gått med på å bli med meg en gang til! Åh, dere aner ikke hvor glad jeg ble da Kristine kom med denne gladmeldingen på morgenkvisten i dag. Haha! Har dere sett den? Er den bra? Eller skummel blir vel mer riktig å si? Jeg så “The Conjuring” da den gikk på kino, og den elsket jeg! Oppfølgeren kan vel ikke være dårlig når middagsselskapet mitt vil se den to ganger?

Jeg må komme meg avgårde, men jeg ville bare dele tirsdagsplanene mine med dere, samt legge igjen mine siste instabilder. Det begynner å nærme seg en hel måned siden sist, og da hoper bildene seg opp. Håper dere synes det er moro å følge meg. Jeg rundet 20 000 følgere for bare noen dager siden og er selvfølgelig superstolt over det! Tusen takk for at dere seriøst alltid bare har gode ord å komme med. Til og med undertøysbilder slipper jeg unna med. Hehehe! Ni är underbara! <3

Så må jeg bare si at jeg blir superstolt når lesere sender meg tegninger som denne over til venstre. Har dere sett noe så rått? Åh, jeg måtte dele det i en større variant på instagram for jeg blir altså sjeleglad for slikt. Jenta som tegnet denne heter @pernillalinn på instagram om dere har lyst til å ta en titt på noen av de andre bildene hun har tegnet. Hun er rett og slett råflink! <3 Er det noen flere gode tegnere der ute, så har dere for all del lov til å tegne meg og sende resultatet enten på mail [email protected], eller på instagram @marthekborge. Det gjør virkelig dagen min! <3

Nå, kan dere ha en fin kveld? Kamera blir med på middag!
Follow me on instagram: @marthekborge

17 kommentarer
    1. Virker som du har det så bra for tiden! Har lest bloggen din lenge, og du har alltid hatt positiv energi her og spredt mye glede. Ble så lei meg da jeg leste om deg og Jonas, men det virker som det har vist seg å være positivt for deg:) Kan hende jeg tar feil, men det er slik jeg oppfatter det. Vil bare si at du virkelig gløder for tiden, og det så hyggelig! Klem fra fast leser

    2. Åhh, elsker bloggen og følger deg også på instagram! Du er til stor inspirasjon for meg i hverdagen hvertfall! Du er så flott, og virker som ei utrolig ærlig og ei solstråle av ei jente! Selv er jeg veldig treningsglad, og syns det er utrolig gøy å se på all fremgangen din! Takk for at du er du, gleder meg til å følge med på videre innlegg:))

    3. Sjekk ut disse kontoene: @tashoakley @jenselter @eyemediaa @highonlifeco @happilygrey @dogsofinstagram @amberfillerup @garypeppergirl @laurenconrad

    4. Annabelle var gøy, men ble litt skuffet over slutten! Håpet på noe mer skummelt… Og håpet filmen generelt skulle sette en skikkelig støkk i meg, spesielt etter å ha sett den på kino! Men den gang ei… Hyggelig å gå på Fønix med jentene var det nå i alle fall! 🙂

    5. Åh, herlig! Har hatt lyst til å se Annabelle, men ble litt småskuffet over traileren, men man skal vel ikke ta sorgen på forskudd! Det blir vel kino på meg også 😀 Håper du får en strålende kveld sammen med nære og kjære. Det fortjener du!
      Syns det har vært herlig å se energien din på topp nå i det siste, du har deltatt på mye og er på farta hele tiden. Godt å se at du trives og har det bra!
      Og fy søren som du strålte i brudekjolen! Helt nydelig. Gleder meg til å følge deg (om du forhåpentligvis enda er her på bloggen), når du skal gifte deg. Regner med det er et hav av inspirasjon og gode inntrykk <3
      Har også et lite spørsmål til deg! Husker ikke helt om du har skrevet om det før, men har du noen gode erfaringer med concealere? Leter etter en ny, men det er jo et hav av ulike produkter å velge mellom! Har brukt Landcome sin Teint Miracle og har hørt positive tilbakemeldinger om Dior sin Nude ett eller annet. Hva er dine favoritter? 🙂

    6. Jeg syntes filmen var litt skuffende i forholdt til the conjuring.. Litt opplagt hva som skjedde hele tiden.. Men håper du koser deg masse for det 😀
      Du er så utrolig søt!
      Virker som du har det bra nå! Godt å høre at vi er støttende vi også 🙂

    7. Therese: <3 Tusen takk Therese. Jeg har det veldig bra om dagen, og jeg koste meg en hau i går kveld også. Hehe 🙂 Filmen hadde en litt merkelig slutt, men jeg var underholdt jeg! 😀 The conjuring var nok hakket skumlere, men den var ikke så dum denne heller da. <3 😀

    8. Frida Bringslimark: Hei Frida! Blir så glad når jeg finner navnet ditt i kommentarfeltene 😀 Nok en gang er det bare gode ord. <3 Tusen tusen takk. Herlighet, så motiverende slike tilbakemeldinger er.

      Angående concealere så skulle jeg ønske jeg hadde litt mer erfaring enn jeg har. Jeg har nemlig aldri brukt concealer i hele mitt liv, så der tør jeg ikke å uttale meg for mye. Hehe! Jeg har bare brukt foundation jeg. Burde jeg også bruke concealer kanskje? Hoho, du får gi meg en lyd om du finner en ordentlig god en så får jeg teste jeg også 😀

      Annabelle var forresten gøy! Litt overdreven mot slutten, men jeg var ihvertfall underholdt. Hehe 😀

    9. Vilde My: Ååå <3 *Glede* Hehe, tusen takk for at du la igjen denne fine tilbakemeldingen i kommentarfeltet Vilde. Setter stor stor pris på slik respons! Ingenting som motiverer meg mer 🙂 <3

    10. Anniken: <3 Jeg tror ikke jeg kunne hatt det særlig mye bedre. Alt føles ordentlig bra og Jonas tror jeg også har det veldig fint med nye omgivelser og nye venner, så det var nok riktig selv om det føltes fryktelig trist i begynnelsen. 🙂 <3

      Tusen tusen takk Anniken! Herlig å høre at humøret mitt skinner igjennom blogginnleggene om dagen. Håper det smitter over på noen av dere blogglesere også. Hehe 😀

    11. Kjempe fine bilder 🙂 Ønsker deg en riktig fin dag videre 🙂
      Stikk gjerne innom bloggen min og legg igjen en kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg