Happy monday you all!

Hva i alle dager! Jeg har våknet med et bongoøye! Haha, WHY? Sist jeg sjekket, var jeg ikke allergisk mot kaninunger heller. Gud hjelpe meg, jeg har hatt dette en gang før og da kom det av en stikkbusk fra Zimbabwe. Jeg gikk rett i den og fikk en slik “stikkert” med bakterier festet i øyelokket. Da var det riktignok så hovent at jeg trodde det skulle sprenge, men det kjennes ikke noe særlig godt ut denne morgenen heller. Huff, krysser alt jeg har for at det går over til helgen for jeg vil nødig vise frem brudekjoler med bongoøye.

Hehe, håper dere har fått en litt bedre start på den nye uken! Jeg skal snart ta med meg øyet mitt på trening, men jeg ville bare innom for å ønske dere en god mandag først! Ja, og dele et lite bildedryss fra gårsdagens søndagstur. Kristine kom over for å hjelpe meg med noen bilder til et blogginnlegg som skal ut litt senere i dag, og da tok vi oss like godt en tur også! Først gjennom skog og mark, og så til Randesund gård for å spise varme lapper og kose ihjel noen kaninunger. Det er nesten blitt et fast rituale å besøke dette stedet om søndagene nå. Jeg blir jo som et barn når jeg ser et hvilket som helst dyr.. Må klappe og kose på alt som vil koses på..

Ha en sprek mandag dere! Vi skrives mer senere i dag. <3

16 kommentarer

Siste innlegg