Bli med meg på Zumba!

Det begynner å bli noen uker siden jeg for første gang ble introdusert for Heidi sine Zumba timer! Den dama er bare helt rå. Det er virkelig umulig å ikke bli giret når hun står på scenen, brøler, lager grimaser og shaker ass! Hehe. Heidi er faktisk moren til Christoffer (som er kjæresten til Kristinemor), så det var bestis som fikk meg til å ville begynne med enda en form for trening!

Nå får jeg virkelig variert treningsøktene mine. Herlighet så gøy det er å få svettet gjennom dans! Man føler jo ærlig talt ikke at man trener i det hele tatt. Enhver økt er en fest med svettedråper og timen forsvinner på et blunk. Det er så absolutt vanskelig å lære seg alle dansetrinnene i starten, men det fine er at ingen bryr seg om man ikke får det til! Her dukker det opp damer i alle mulige aldre, enhver person konsentrerer seg om seg selv, og vi gjør alle bare så godt vi kan. <3 Med Heidi som instruktør blir det uansett DRITgøy.

Kunne noen av dere fra sørlandet tenke dere å bli med Kristine og meg på Zumbatimer så kan jeg fortelle dere at disse timene finnes sted på Øvre Slettheia Skole. Zumbatimene jeg går på begynner klokken 19.00 og slutter 20.00 hver mandag og torsdag, og nivået her passer vel egentlig for de fleste. Dette er egentlig ikke et nybegynnerkurs, men klarer jeg å komme inn i det på en time, så klarer dere det også. Det er jeg 100% sikker på. Èn time koster 60 kroner og man betaler bare ved inngangen til timen. Skulle denne form for trening falle i smak så kan dere senere kjøpe et klippekort på 10 zumbatimer til 500 kroner. Da sparer man nemlig en hundrelapp!

Hoho! Lover å legge ut en videosnutt på instagram når shakingen min når nye høyder!

Nå er det poledancing neste! Bare det som mangler i treningsplanen min nå. <3
Så MÅ jeg få kjøpt meg noen zumba pannebånd + tights i sykadeliske mønster. Hoho!

13 kommentarer

Siste innlegg