Been busy getting stronger

Neida, det er nok ikke bare derfor dere ikke har hørt noe fra meg de to siste døgnene. Jeg trengte rett og slett å ta meg en helg, så for andre gang i historien gjorde jeg det. Noe.Så.Deilig! Jeg har ikke engang vært pålogget på blogg.no det siste døgnet og mailboksen har jeg også latt være i fred. Ihvertfall nesten. Det eneste jeg har oppdatert er instagram, og der har dere jammen vært aktive på responsen!

Hoho, jeg synes det er så morsomt å tulle med dere. Dere er jo så vanvittig nysgjerrige! Til dere som ikke følger meg på instagram.. Jeg har lagt ut to bilder av en pen franskmann i baris. Det eneste jeg tenker å si om den saken er at jeg har hatt besøk av denne personen helt siden torsdag kveld. Vi har hatt en superhyggelig helg sammen, men nei det er ikke en ny kjæreste, og nei det er ikke Magnus.

Jeg finner det hele en smule morsomt, men Magnus er alt for flink og tar jobben sin alt for seriøst til å gå med på noe sånn, så disse beskyldningene må dere snart legge på hylla. Hehe. Forrige PT time fant sted torsdag formiddag og økten ser dere over her. Hvert minutt skulle jeg ta 6 burpees + gå over denne boksen med en kettlebell i hver hånd, før jeg skulle ta 6 pull ups for så å krype på alle fire, frem og tilbake på gulvet i garasjen. Brukte jeg mindre enn 1 minutt på å fullføre repetisjonene så fikk jeg de resterende sekundene i pause.

Litt front og back squat fikk jeg også trent, og jeg kjenner det søren meg enda i bena! En videosnutt av mine kipping handstand push-ups kan dere også se på instagram. @marthekborge heter jeg der. Jeg er like i ekstase hver gang jeg får lære noe nytt og med Magnus som personlig trener hender det ganske ofte. Jeg kan ikke se for meg at det finnes en PT med evnen til å variere og bruke kreativiteten bedre. Han tar 650 kroner for en PT time og kan kontaktes på denne mailadressen: [email protected] om noen av dere skulle være interessert eller bare ønker å stille noen spørsmål til det han og Matthew ellers driver med.

Helt til slutt.. Noen blinkskudd jeg knipset av crossfitsjefene før jeg forlot redet..

Det er så gøy å se disse guttene i action. De blir jo bare råere og råere!
Nå skal jeg i gang med svarene på spørrerunden. Bloggen til Magnus kan dere besøke HER.

5 kommentarer
    1. Klart vi er nysgjerrige, vi lesere er jo som et ekstra sett med venner og vil bare passe på at du har det fint! 😀 velfortjent frihelg hvertfall!

    2. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!
      Beklager for at jeg kanskje virker litt rar..? Men det har seg slik at jeg har vært sterk motstander av alkohol i alle mine atten år, men denne helgen bestemte jeg meg endelig for å prøve.. Jeg har vel egentlig litt fylleangst, for jeg husker ikke så mye. Men det er ikke meningen å skrive om dette i DITT kommentarfelt, er bare det at jeg blir så fort revet med, men jeg har skrevet et helt eget innlegg om helgen på bloggen min da 🙂
      Jeg håper at du har hatt en kjempe fin start på denne uken, og at du koser deg i massevis! Kleem <3

    3. Hei Marthe! Liker bloggen din utrolig godt, og skal innrømme jeg ble veldig nysgjerrig på hvem denne gutten var! Det kommer jo bare av ren natur, sånn egentlig!
      Men jeg har et spørsmål til deg, vet ikke om det kanskje kan virke litt rart, men det får være det samme… Jeg sliter med å finne gode BHer, fordi på “vanlige” butikker, har de stort sett bare opp til D, men jeg trenger vel en E! Og lurer litt på om du har noen forslag til hvor de kan selge det, til en god pris da selvfølgelig!??

    4. Satt og måpte da jeg så de to siste bildene, hvordan er det fysisk mulig?! Haha, flinke er de i hvert fall!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg