New in – Høstgarderoben

Vel, vel. Denne beige/rosa kjolen med åpen rygg er kanskje ikke det varmeste plagget jeg har tilføyet høstgarderoben 2014, men jeg klarte bare ikke stå imot da jeg var en kjappere tur innom Bikbok i går ettermiddag. Jeg prøvde den ikke på engang, jeg bestemte meg bare for at den skulle jeg ha. Noen ganger ser man det med en gang! Jeg bare visste at den ville sitte som et skudd, og det gjorde den!

Det er mitt kjære østlandsbesøk som har fått stå som fotograf denne morgenen. Jeg ville bare dele bildene med dere og beklage litt for de mindre hyppige oppdateringene om dagen. Man har gjerne gode og dårlige perioder som blogger, og akkurat denne uken kjenner jeg at jeg ikke har vært inspirert nok til å sitte utallige timer å fintenke på hva jeg skal skrive om. -Men jeg regner med at både inspirasjon og blogglede er tilbake om toppen et par dager. I mellomtiden får jeg nesten bare skrive når jeg virkelig føler for det. -Som nå, når besøket mitt har dratt på trening! Det er jo så kjedelig å henge over tastaturet når man egentlig bare vil skravle og være sosial. <3

Åh, for et hyggelig helg jeg har i vente. I kveld er det sushi som står på menyen og idol som snurrer på tvskjermen! Vi er vel ikke de eneste som skal titte på sistnevnte? Har dere noen favoritter? Jeg leste akkurat i avisen at min favoritt trakk seg, så nå får jeg vel velge meg ut en ny!

Ja, og ellers fikk jeg i går også med hjem litt hverdagslige høstplagg som går godt til blant annet jeans! Jeg har nemlig funnet ut at jeg eier litt for få “normale” klesplagg, og at jeg er alt for dårlig til å bruke vanlige dongeribukser. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri har likt vanlig blå dongeri? Det i grunn ganske så pent! Spesielt nå om høsten, med strikk eller knehøye boots til! Dere får gi en lyd om dere skulle lure på hvor noen av disse basicplaggene er fra så skal jeg svare så godt jeg kan. <3 Ellers skal jeg også bli flinkere til å skaffe meg fotografer til å knipse mine fremtidige høstantrekk. Jeg vet blant annet at mange av dere gjerne skulle visst hvordan man styler disse overkne-høye bootsene mine fra Bianco. Et slikt innlegg skal bli! Jeg er fremdeles stupforelsket i disse skoene og har ærlig talt nærmest flyttet inn i dem.

Ønsker dere alle en riktig goood helg så lenge! <3

33 kommentarer

Siste innlegg