Miss Selfridges for Nelly

 
 
 
 

Wææææ! Mitt favorittmerke har nå slått seg sammen med Nelly og produsert en suuperfin kolleksjon med både kjoler, sko, kåper og vesker! Jeg elsker, elsker, elsker Miss Selfridges, og handler alltid alt for mye når jeg først reiser utenlands og får besøkt den britiske kjeden. Kolleksjonen ble slupper på Nelly sin nettside i går, og over her får dere noen av favorittene mine! Den sorte kjolen øverst til høyre er allerede klikket hjem sammen med noen av godbitene nedenfor! Her snakker vi virkelig den perfekte, lille sorte. Fy søren så lekker. <3

 
 

Den grå langarmede og den nederste blå ble også to storfavoritter og måtte derfor klikkes hjem! Jeg har en greie for langarmede kjoler om dagen. Kanskje det har med at det er blitt høst. Håper dere finner noe som faller i smak her dere også! Jeg har nemlig lagt merke til at utvalget av kjoler er vanvittig dårlig i butikkene for tiden. Julebordskjolene har ikke enda kommet og sommerkjolene er for lenge siden blitt tatt bort, så september/oktober er gjerne to måneder hvor man virkelig får vanskeligheter med å finne pene festkjoler.

Jeg har virkelig stått opp på riktig ben i dag og skal straks hoppe avgårde til garasjen for ukens andre PT time. Deretter drar jeg videre til Geir for å snakke økonomi før jeg må handle litt til helgens festligheter. Jeg får nemlig besøk fra østlandet i kveld. Whop whooop!

 
 

Kan dere ha en strålende torsdag så lenge?
Se hele kolleksjonen til Miss Selfridges HER

Affiliateslenker

16 kommentarer
    1. Miss Selfridge har såå mye fint! Den perfekte butikken for partyklær, definitivt 😀 hihi! Men jeg tror forresten ikke Miss Selfridge har designet en egen kolleksjon for Nelly, som det virker som at du mener i setningen over her, for disse godbitene finnes i butikk her i London også 🙂

    2. Mange fine kjoler her men jeg ser ikke på kjoler nå jeg. Nå er det cardigans, tykke gensere og jakker som gjelder.

    3. Så masse fine klær! Likte veldig godt den svarte toppen med det hvite og svarte mønsteret 🙂 Og alle de fine bildene på bloggen din, du er så utrolig flink til å ta bilder og ikke minst så flink til å skrive bra! Men jeg ser at du har gått et godt stykke ned på topplisten. Før var du jo nesten helt på topp! Noe jeg virkelig syntes at du fortjente, og fortjener enda 🙂 Du er en kjempeflink blogger, og jeg har ikke noe tvil på at du er favorittbloggen for veldig mange! Men jeg håper du kan ha mer av for eksempel spørsmålsrunder og videoer på bloggen din. Ha en fin torsdag videre 🙂

    4. I og med at du liker merket så godt vil jeg påpeke den ekstra s’en du stadig tar med. Merket heter Miss Selfridge, varehuset i London heter Selfridges 🙂

    5. Nelly har ikke laget en kolleksjon sammen med Miss Selfridges, de har bare tatt inn merket 🙂 Hihi, pirkpirk! Men klærne er jo fantastiske uansett, jeg liker alltid å titte innom Miss Selfridges da jeg er i London, såååå mye fint!

    6. Åh kjempe fine! 😍 men jeg finner ikke den svarte kjolen med sånne hull nederst som ser ut som blomster på nelly:( kan du legge ut link? :))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg