My readers on instagram

Jeg er så imponert over så mange av dere! For nøyaktig en uke siden ba jeg dere om å legge igjen navnet på instagramkontoen deres i kommentarfeltet både på bloggen og på instagram. Over 400 instagramkontoer ramlet inn og jeg har nå sett på hver eneste en av dem som er “åpne”. Jeg følger nå veldig mange flere av dere, og under får dere åtte favoritter som på et eller annet vis virkelig inspirerte meg. Dere som ikke har blitt utvalgt i denne runden, fortvil ikke. Jeg tenker å kjøre et slikt innlegg en gang i måneden fremover så kanskje blir du en favoritt neste gang? Har du ikke oppgitt instagramkontoen din allerede så må du veldig gjerne gjøre det i kommentarfeltet under her, så skal jeg ta en titt!

@Birgtte
Altmuligkvinnen! Jenta er ikke bare flott, men ser ut til å legge sjela si i alt hun gjør. En ryddig og fin blogg driver hun også. Ta gjerne en titt på den HER. Kanskje blir du også inspirert av denne 16 år gamle jenta?

@Mariahland
“Hadde jeg vært deg, så ville jeg vært meg” sier instagramkontoen hennes. Det vekket interessen min med en gang. Bildene gjorde det samme, og stilen hennes er både rå og unik. Uten å kjenne denne jenta overhode, får jeg gjennom bildene hennes følelsen av at hun er morsom og spesiell. I like her!

@Celinakarine
18 år gamle Celina studerer til å bli makeup artist samtidig som hun blogger og inspirerer gjennom både instagram og youtube. Bildene hun legger ut er lyse, fine, ryddige og varierte og nettopp derfor trykket jeg på “følg”.

@Marentorsnes
Min kjære barndomsvenninne fra Stavanger, Maren. Hallo i luken. Har dere sett noe så pent? Hun er S.T.U.N.N.I.N.G. <3 Bildene hun legger ut på instagram er mange ganger til å dø for og bloggen hun skriver er heller ikke noe mindre inspirerende. www.marentorsnes.femelle.no heter bloggen hennes. Ta gjerne en titt!

@Csblix
Ååå, disse reisebildene! Denne jenta er bare en amatørfotograf, men jeg virkelig elsker bildene hennes. Hun har nylig lagt ut flere bilder fra Singapore reisen sin og jeg blir bare sittende og drømme meg tilbake til oktober 2013 da det var jeg som beundret dette vidunderlige stedet. Har dere lyst til å drømme dere bort fra sure, kalde Norge så er absolutt denne kontoen verdt å følge.

@Nora_charlotte
Nok en bloggleser som har klart å inspirere med med sine varierte, flotte bilder. Jenta er 17 år, bor i Stavanger, har en aktiv hverdag og ser vanvittig flott ut. Hun inspirerer allerede over 3000 følgere på instagram, men jeg er sikker på at hun kunne inspirert enda flere!

@amalieh.e
Åå, jeg blir så glad når jeg finner fine interiørinstagram-kontoer, og denne er helt super! Denne jenta deler kun selvtatte bilder fra sitt eget interiør og ethvert rom og enhver detalj er like nydelig. For interiørinspo, følg @amalieh.e!

@Norahl
Nok en fin inspirasjonskilde. Her blir det lagt ut typiske rosablogg-bilder fra hverdagen hennes. Kanskje har denne lekre jenta en blogg også? Den adressen skulle jeg i tilfelle gjerne hatt tak i. Legg gjerne igjen en kommentar om du har en Nora!


Ta gjerne en titt på disse herlige jentenes kontoer! <3
Har du en inspirerende instagram? Legg igjen en kommentar.

229 kommentarer

Siste innlegg