Maxere: Vinn et Smeg kjøleskap!



Husker dere da jeg i sommer fortalte om denne Taste challengen til Pepsi Max? Kort oppsummert arrangerte Pepsi Max noen morsomme Taste challenge events i flere storbyer, hvor alle som måtte ha lyst kunne stikke innom, smake på både sukkerholdig brus og sukkerfrie Pepsi Max (i blinde), for så å fortelle hvilken som var best! Hva tror dere ble resultatet? Hva foretrekker dere? Verdens mest solgte, sukkerholdige cola eller sukkerfrie Pepsi Max? Selv foretrekker jeg den sistnevnte, men jeg må ærlig innrømme at jeg likevel trodde den sukkerholdige brusen ville gå av med seieren.

Folk flest synes jo stort sett usunt smaker best! Vi mennesker er “programmert” til å foretrekke sukker og fett. Slik er det bare! -Så det at Pepsi Max fikk 53,7% av stemmene og gikk av med seieren overrasket meg faktisk! Det er visst ikke bare jeg som synes det sukkerholdige belegget man får av cola ødelegger for hele smaken. Pepsi Max smaker best. Etter å ha fått smaks-resultatene til over 100 000 nordmenn har vi det faktisk bevist.



Konkurranse – Vinn SMEG kjøleskap stappet med Pepsi MAX
Okei, hvem vil ikke ha et SMEG kjøleskap? Og et stappfullt av Pepsi Max?! Alt dere behøver å gjøre for å delta i trekningen er å dele ditt “seiers-selfie bilde” med Pepsi Max på instagram. Hashtag det med #pepsimaxFTW og du er med i konkurransen om å vinne flere fine premier. Jeg har selv deltatt i konkurransen så skulle dere være i tvil rundt hvordan dere skal gjøre det, ta gjerne en titt på mitt bidrag. @marthekborge heter jeg på instagram.



Nå må dere ha lykke til alle sammen! <3
Husk å hashtage bildet ditt med #pepsimaxFTW

     Annonse

7 kommentarer

Siste innlegg