Øver på mammarollen!

Herregud, jeg har vært barnevakt i natt dere! JEG. Hah, kan dere tro det? Vel, okei. Jeg var ikke helt alene om det. Cathrine kom på besøk rundt 19.00 i går kveld, og med seg hadde hun en stykk nydelig 2 åring. Jeg vil ikke legge ut bilde av henne på bloggen, men dere får få noen av dukken hennes og meg i stedet. Hehe, for et syn! Jeg kan bare ikke med barn jeg! Jeg vet ikke hva det er, men jeg tror det kan ha med at jeg har vært alenebarn så lenge og bare ikke fått tilbrakt så mye tid sammen med dem. -Men fy så koselig det var med overnattingsbesøk av dette sjarmtrollet i natt. Cathrine og jeg sovnet som engler med den lille midt imellom oss. <3


Enda hyggeligere var det å våkne opp til denne gladmonsen sittende og glise i bleia si. Kjenner jeg kunne våknet til det synet veldig veldig mye oftere. Mammaen kommer og henter henne om bare et par timer, så nå skal vi kose oss med litt barnetv og lunch før jeg må hive meg på pakkingen! Toget til Stavanger går om mindre enn 2 timer! ÅH, endelig er denne helgen som vi har gledet oss sånn til, her!

En dag skal jeg kle mammarollen like godt som hundepasser-rollen!
Hehe, har dere troen? Kanskje jeg må søke jobb i barnehage først.

18 kommentarer

Siste innlegg