Antrekk – 220914



Buhu! Da var det på tide å reise hjemover igjen. Studiene kaller! -Men heldigvis er det bare fire dager til jeg er tilbake. Hallelujah, som jeg gleder meg! Jeg har nesten ikke befunnet meg utendørs de siste tre dagene! Jeg har bare kost meg inne med denne fine fine familien.. Trykket i meg litt for mye god mat og sett en rekke morsomme tvprogrammer. Tenk, i dag begynner også farmen! Herlighet, hvordan skal det gå med sosiallivet mitt fremover? Farmen.. Idol.. Skal vi danse.. Ungkarskvinnen.. Alt for Norge… Jaja! Alle disse herlige tvprogrammene er definitivt med på å gjøre høsten litt mer overkommelig. <3

Har dere fått en fin start på den nye uken? Jeg har enda søndagsfølelsen ettersom jeg ikke har gjort noe som helst fornuftig i dag! Kjenner jeg gleder meg litt til å få trent igjen etter tre vanvittig late dager. <3 Tipper mølla savner meg noe enormt der hjemme

Jeg fikk låne bestemors cardigan på antrekksbildene i dag! Solen stråler også denne mandagen, men til min store forskrekkelse var det ikke så varmt som jeg hadde forestilt meg. -Så da tok jeg like godt turen inn i bestemors klesskap. <3


Skjørt fra Bikbok, Topp fra Vero Moda, Sko fra København, Belte fra www.nevernaked.com

Håper det står bra til med dere alle sammen!
Ønsk meg god tur hjem da! Så skrives vi fra sørlandet.

12 kommentarer

Siste innlegg