Antrekk – 210914

Til bestefars store fornøyelse, ble det en rolig lørdagskveld på meg i går. Planen var egentlig å dra ut på byen, men da venninnen fikk greie på at hun hadde bronkitt kombinert med bihulebetennelse, halsbetennelse og ørebetennelse.. Vel, da ble vinflasken erstattet med et lengre apotekbesøk. Hehe! Jeg hadde sikkert godt av en avslappende lørdagskveld likevel. Skal vi danse rullet på skjermen og jeg fikk skravlet med gamlemor og gamlefar. <3 Apropos endring av planer.. Cathrine og jeg skulle egentlig ha reist til Stockholm for en spennende pressemiddag til neste helg, men nå ser det ut til å bli avlyst det også! Dermed reiser jeg faktisk tilbake til Stavanger allerede fredag! Cath og jeg orker nemlig ikke å vente med å ha denne girls weekenden som jeg har fortalt dere om, så nå tar vi den like godt om fem dager! *GLIS* Vi skal ha det så GØY. Jeg kunne ha reist hvor som helst og hatt det helt sykt bra med den jenta.

 

Åå, livet er så fint om dagen. <3 Nå har jeg beveget meg inn i et nytt hus! Farmor og farfar har nemlig invitert meg på middag denne søndagen, og jeg kan nesten ikke vente. Det lukter allerede himmelsk her! Farfar har også fått æren av å stå som fotograf ser dere, og til tross for at det er rene stormen her i dag så fikk vi det faktisk til! Flinke, flinke farfar. Nei, jeg får ikke skrytt nok av disse besteforeldrene.

 

 

Ønsker dere alle sammen en god og avslappende søndag!
I morgen reiser jeg hjem igjen, så dette døgnet skal nytes. <3

18 kommentarer

Siste innlegg