Yesterday’s Metcon



God kveld dere! Snakk om multitasking. Jeg løper frem og tilbake mellom pcen og to tvprogram her.. Vil så gjerne få med meg alt! Hehe, tenkte bare jeg skulle dele gårsdagens økt med dere. -I håp om at noen finner bildene, teksten eller begge deler inspirerende! Ettersom planen i utgangspunktet var å reise til Stavanger i går formiddag, satte Magnus og jeg ukens PT time til klokken 08.30 om morgenen. Nå klarte jeg jo ikke å komme meg på dette toget før 20.06 om kvelden, men det var uansett vanvittig deilig å starte dagen på en sprek måte! Tiden flyr så fort når jeg befinner meg i den garasjen. Jeg tror ikke jeg kom meg hjemover før to timer var gått og der har vi vel også årsaken til at jeg går som en krøpling i dag! Herregud så støl jeg er i både armer og ben.. Det ble nemlig en del av både markløft, armhevninger, og pull-ups før Frantzen satte opp en aldri så liten “Metcon” til meg.

På 10 minutt og 54 sekund løftet jeg en 15kg medisinball opp og ned på dette tårnet av vekter 50 ganger før jeg måtte rydde på plass vektene og tre opp og ned på kassen 50 ganger til. Høres kanskje demotiverende ut? Vel, hadde jeg gjort det hjemme i hagen så kan jeg med hånden på hjerte si at det ville ha vært det, men med Magnus sin heiende tilstedeværelse blir selv den førtiåttende repetisjonen grei å gjennomføre. Så hjelper det jo å tenke på at jeg blir hakket sprekere av alt dette strevet! Det er først og fremst derfor jeg setter alarmen på 07.00 kun for å trene. Jeg vil være sterk og jeg vil være sprek! Ikke bare på sommerstid, men hele året!

-Men ser man det, jeg har jo muskler! Se på den mannearmen da! Hoho, pull-ups gjør susen. Magnus har også blogget om gårsdagens økt, så vil dere se noen skrekkelige bilder av meg i action så er det bare å klikke seg inn HER. Takk for enda en morsom økt Magnus! Nok en gang dro jeg hjem fra garasjen med et smil om munnen. Jeg er blitt hakket sprekere og jeg gleder meg til neste runde!

Akkurat slik skal det være! Innlegget til Magnus finner dere HER.

9 kommentarer

Siste innlegg