Happy f#cking weekend!

Deilig, deilig, deilig! Jeg har kommet vel frem og alt er som det skal være. Helt perfekt. Eller ihvertfall nesten! Pappa er ikke her som jeg skrev i forrige innlegg, men han kommer på besøk en gang neste måned, så da får jeg bruke det som unnskyldning for reise i oktober også. Om det er noen helger igjen da! Herlighet, jeg har til og med sagt ja til å gå modell på et brudeshow siste helgen av neste måned! Hallo i luken liksom.. Hvordan kunne jeg takke nei til å traske rundt i ikke bare èn, men to brudekjoler!? *Allejentersdrøm*

Bestefar har nok en gang fått prøvd seg som fotograf i dag, og jeg synes han gjør en strålende jobb. Disse besteforeldrene mine…  De vet ikke det beste de kan gjøre for meg. <3 Spretter opp fra sofaen i det jeg tar tak i kamera, og sitter musestille og hysjer på hverandre når skribenten setter i gang på tastatuet. Haha, den herlige, lille familien min. Det er en fryd å være blogger når jeg har så gode hjelpere rundt meg. De er nesten for snille. Jeg blir så skjemt bort at det halve kunne holdt. <3

Bestemor: Du e sikkert øvejidde. Kver gang du ser på meg så sitte eg å nistirre.
Marthe: Hahaha, ja hvorfor ser du sånn på meg?
Bestemor: Du e bare så vidunderlig. <3

Åååå <3 Er det rart jeg elsker å være her?

18 kommentarer

Siste innlegg