You can & You will

Jeg ler, og ler og ler av disse bildene. Vi må jo ha litt “behind the scenes” også av og til! Er ikke det andre bilde her fantastisk så vet ikke jeg.. Det sier meg at en av oss definitivt må trene mer! Hehe nei, Magnus er som dere kanskje har fått med dere, kjent for å finne nye, kreative måter å trene på, og på fredag som var gikk de kreative evnene ut over meg.. Jammen artig å for en gangs skyld kunne føle seg til nytte! Takk Frantzen! Jeg har drømt om å være vektstangen din hele mitt liv.

Hehe, over til den seriøse delen av dette innlegget! Da klokken slo 12.00 fredag formiddag sto jeg klar i Norges kuleste crossfit-garasje for ukens fjerde og siste treningsøkt. Noen av dere har kanskje sett videosnutten jeg la ut på instagram? Jeg skulle jo så absolutt ha lagt ut en av scenarioet over her også, men noe for vi vel spare til fremtiden.

Det var ihvertfall sinnsykt deilig å avslutte uken med en heftig PT time for så og ta helg med god samvittighet. Er det to dager jeg liker spesielt godt å trene på så er det mandag og fredag. Forrige uke fikk jeg trent begge dager, og jeg er sikker på at disse øktene var med på å gjøre hele uken! Jeg fikk både bokset, danset zumba, løpt og trent crossfit, og da må faktisk både Magnus og jeg si oss fornøyde.

27 september reiser crossfitguttene Magnus og Matthew til Lyngdal for å holde kurs i blant annet hvordan man kan bruke kettlebells! Kanskje noen av dere som bor i nærheten har lyst til å delta? Det er jo ikke hver dag disse flinke mannfolka er på reisefot! Dere kan ihvertfall melde dere på ved å sende en mail til [email protected]. Bare husk å være tidlige ute, for det er kun 25 plasser!

What he said! Prisen på kurset finner dere HER.
Nå får dere sove godt og drømme søtt. <3

16 kommentarer

Siste innlegg