Spennende tider i vente!

Okei, nå er det farlig mye spennende som foregår fremover! Kjenner jeg blir helt oppspilt av tanken på alle de hyggelige tingene jeg skal få være med på både i september og oktober. I dag kom enda en reiseforespørsmål tikkende inn i mailboksen, og jeg kunne ikke annet enn å juble! Jeg har jo disse studiene som jeg må forholde meg til, men heldigvis er nesten alle forespørsler jeg har fått lagt til helger, og da kan jeg ikke annet enn å takke ja til alt sammen. Hihi, Kristiansand kommer ikke til å se mye til meg de neste fem helgene. Går alt som planlagt drar jeg til Stavanger denne helgen, Stockholm neste, Belgia helgen etter der igjen, og Stavanger etter der igjen. SÅ tar frøkna forhåpentligvis en hel uke i et godt og varmt land, men dette vil jeg ikke si noe om før planene er spikret og billettene ordnet. Det blir med andre ord litt opplevelser på meg denne høsten også! Himmel så godt det skal bli å fly igjen etter… *kremt* en måneds pause.






Det føles så mye lengre enn èn måned siden jeg var i Barcelona! Hvorfor blir jeg aldri mett på denne reisingen? Hvorfor kan jeg aldri slå meg til ro med Norge? Det høres latterlig ut, men jeg føler jeg får abstinenser av å være her. Spesielt på denne årstiden. Nå har vi riktignok fremdeles delvis sommer, men jeg grøsser bare av tanken på at vi er midtveis i september. Jada, det er koselig å sitte i sofaen på en sur regnværsdag, men jeg kjeder livet av meg hvis jeg må tilbringe dag etter dag innendørs! Er det bare jeg som har det slik? Usj, takk gud for at høsten er reddet og at jeg nå i det minste har reiseplaner for omrent hver eneste helg. <3 Da smiler livet vet dere!

Her får dere mine siste antrekk oppsummert!
Har du en favoritt? La meg få vite hvilket det er. <3

19 kommentarer
    1. Har du noen tips på hvordan man kan bli godt likt/ få venner på vgs? Jeg har nettopp begynt og kjenner så og si ingen fra før av. Jeg er veldig sjenert og vet ikke helt hvordan jeg skal slå meg løs og ha det gøy med andre.. Det virker som at du har et bra liv med mange venner, så tenker du må ha gjort noe riktig.. 🙁

    2. Hei, jeg skal til Spania(Calella) snart så tenker meg og kjæresten min å dra inn til Barcelona en dag for å shoppe å se oss litt rundt. Hva burde man få med seg der og hvor burde man shoppe? Har de sephora, MAC, Primark, Zara osv der? 🙂

    3. Så fantastiske bilder og antrekk alle sammen! Så mye spennende du skal fremover! Gleder meg utrolig mye til å høre hva du skal alle disse spennende stedene! 😀 Ha en fantastisk kveld videre søte deg <3

    4. Så artig at du har så mye spennende som skjer 🙂 Gleder meg til å lese om det allerede! Likte alle antrekkene veldig godt, men det med skinnbuksen og den hvite toppen var veldig stilig 😀 Håper du har en flott uke! 🙂

    5. Du er nok ikke den eneste som blir urolig av å sitte lenge inne, håper vi slipper det dårlige været. Jeg lurer på hvor du har kjøpt den hvite toppen på det første bildet? Den var nydelig! God kveld videre, kos deg:)

    6. Hei! Du er såå utrolig nydelig marthe!!
      Men jeg har noe på tankene som jeg har lurt på om jeg skal tipse om eller ikke, og jeg kommer til å gå å irritere meg over det helt til jeg har sagt det jeg har på hjertet. Vet ikke hvordan jeg skal få sagt dette uten å høres overlegen eller frekk ut, men; jeg tror du kunne blitt mye finere, og sett mer naturlig ut, med en lysere farge på øyenbrynene dine, evt litt tynnere bryn!
      Det var det jeg hadde på hjertet, ha en god dag videre:)

    7. Lurer på om du noen ganger tenker over hvilke konsekvenser mye reising får for miljøet? Å fly èn lang distanse med fly i året DOBLER en gjennomsnittsnormanns energiforbruk for et helt år. Det er noe å tenke på det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg