Første og siste startkamp!

Gjett hvem som ville ha startkamp i mini-bursdagsgave i går? Jeg ser jo ikke på fotball med mindre det er under helt spesielle omstendigheter (en kjekkas som spiller), men jeg ville jo så gjerne tilbringe hele dagen med det fine bursdagsbarnet! -Så da dro vi da, til tross for at jeg visste en stykk klein start-spiller kom til å være tilstede. Det er vel rett over to uker siden jeg på en torsdag kveld ble sjekket opp av dette superharry mannfolket. Forhåpentligvis leser han ikke blogg! Jeg kan ikke kunsten å avvise, så jeg var så høflig som jeg overhode klarte, men visste etter bare et par minutt at jeg aldri kom til å bli med denne personen på romantisk middag.

Jeg har siden denne kvelden blitt spammet med uåpnede facebook-meldinger, men hva er sannsynligheten for at han spotter meg blant de 8000 menneskene i gult og sort på Sør Arena tenkte jeg… Vel, den mannen har jammen velfungerende øyne. Det tok bare noen minutter før Cathrine prikket meg på skuldra og sa “jeg tror du er blitt oppdaget”. Dette ble herved min første og siste startkamp. Ihvertfall i år. 

Cathrine: Hva går folk med på kamp?
Marthe: Folk!? Hvem bryr seg? Spørsmålet er; Hva går Shakira med på kamp?

Stemningen var litt annerledes på Sør Arena enn på stadioen i både Barcelona og Manchester, men jeg koste meg faktisk! Start tapte riktignok, men det var en spennende kamp med mange mål, og da er ihvertfall Cathrine og jeg fornøyde. Heldigvis hadde vi også med oss Annika som forklarte hva som skjedde til enhver tid.. Hehe, en dag skal jeg sette meg inn i disse avanserte fotballreglene.

Etter kampen dro Cathrine og jeg videre ut for å spise middag! <3
Heldige meg som fikk tilbringe hele dagen hennes sammen med henne.

21 kommentarer
    1. Haha :p Jeg må bare le!
      Mannfolk altså, er det mulig? Jeg spiller selv fotball og opplevde at en som spammet meg på facebook med div meldinger dukket opp på tribunen. Da ble jeg helt satt ut :p Men det er han som driter seg ut ved å ikke ta et hint. 🙂

    2. Hei!
      Prøvde å google meg frem, men fant ikke innlegget jeg lette etter. Husker du skrev en liste på dine topp 5 bøker elns, ganske nylig, eller i år i hvert fall, men finner det ikke, kan du skrive linken her isteden?:)

    3. Vet du hva? Dette var bare latterlig å lese.. For det første så beviser du med dette innlegget at du aldri har blitt sjekket opp av en gutt før, fordi dette er bare barnslig! Og ikke nok med det så forteller du historien på din måte, men du sier ikke sannheten. . Nei, det gjør du ikke det er bedre å leke deilig. Men det skal jeg fortelle vettu! For det første så viste du interesse for han hele veien, du ga han nr ditt, snapchaten din, facebooken din alt! Man gir aldri noe personlig til en du ikke liker.. Du satt deg med han og de 2 andre i puben i hele natt, drakk med dem og koste deg.. Så ikke kom her å lek deilig nå Kim Karsashian! Fordi det er du ikke.. Så det beste du kan gjøre er å slette det innlegget her, tro meg det beste du kan gjøre!

    4. Gøy at du tok turen på fotballkamp selv om det kanskje ikke var av din største interesse, og fine bilder 🙂
      Men du? Jeg ville vært litt forsiktig med å skrive slik som du har skrevet her. Selv om han kanskje ikke leser blogg, så henger du han faktisk ut i dette innlegget, og om han har lest det eller ikke, så er det ikke gøy at noen skriver slik om en selv, selv om du opplevde det som kleint. Husk at han er en fotballspiller, så han er sikkert like profilert som deg, og selv om du ikke oppgir navn, så er det ikke kult at han blir hengt ut på denne måten uansett hvor kleint det var, eller hvor mye han har spammet deg. Og selv om du sikkert velger å se det på en humoristisk måte, så er det ikke sikkert at han synes det er så gøy at noen skriver slik om han.
      Nei jeg vet ikke hva som skjedde og hva han har sagt, men jeg synes han faktisk blir hengt ut i dette innlegget. Og tro meg – jeg har blitt sjekket opp av en del gutter, også ganske profilerte fotballspillere som definitivt kjenner meg igjen om jeg ser de tilfeldig. Jeg har aldri satt meg ned for å skrive et blogginnlegg om hvor irriterende og kleint det var. Nå har jeg riktignok ikke blogg, men jeg ville uansett ikke gjort det fordi jeg ikke gidder å synke ned på dems nivå eller henge de ut. Det tjener jeg ingenting på.

    5. Milo: Takk for det! 🙂 Nå er jeg ikke akkurat kjent for å være en frekkas som henger ut folk i hytt og pine, så jeg tok meg friheten til å skrive dette denne ene gangen. 🙂 Nå vet jeg også en ting og to om denne personen som ikke dere vet, men jeg kan ihvertall si det at han aldri vil komme til å lese dette.

    6. Hehe ja nei det vet jeg at du ikke er. Har lest bloggen din i mange år, så jeg vet veldig godt at du ikke er en frekkas som henger ut folk i hytt og pine 🙂 Og du vet jo hvem det gjelder, og har bedre kjennskap til han, men jeg tenkte mer på om han kommer til å lese bloggen din, så er det ganske kjipt for han. Jeg hadde i hvert fall ikke blitt så veldig glad om jeg hadde lest at noen hadde skrevet slikt om meg, og skjønt at det var meg 🙂

    7. Hvis det er han jeg tror du mener så er han tidenes player og fortjener å bli dummet litt ut! Hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg