Shake that bottle & make it pop!

Åå, for en fin gjeng vi var i går! -Og jeg har ikke engang fått knipset alle sammen. Fy så kos det er med bursdag! Spesielt når man våkner til synet av en stappfull vinskuff. Haha, jeg fikk så vanvittig mye vin i går. Nå skal jeg virkelig ikke besøke vinmonopolet på et helt år! Herlig. <3 Tusen takk igjen til alle som kom i går. Både Cathrine og jeg koste oss en hau, og det håper vi dere gjorde og. <3

 
 

Til dere blogglesere som ikke var her i går.. Vi skravlet, drakk vin, og spiste usunnheter til klokken slo 23.30. Da sto nemlig en maxitaxi utenfor for å kjøre oss til byen! Her ble vi selvsagt litt splittet, men jeg koste meg en hau både på det ene og det andre utestedet, og plutselig var klokken blitt nærmere halv to. Da var det på tide med nattmat før Cathrine og jeg dro hjem for ukens tredje sleepover. <3

Dere kan tro det var hyggelig å komme hjem, klokken 02.00 om natten og se at leiligheten nærmest var strøken! Karen skulle på jobb i dag tidlig, så hun ble igjen hos meg en halvtime etter at vi andre hadde dratt til byen og ryddet! Har dere hørt? He-rre-gud, så snill den jenta er. Hun hadde samlet alt av tomflasker, tømt søpla, ryddet, vasket, og både tatt inn og ut av oppvaskmaskinen. For et hyggelig syn å komme hjem til! Tusen tusen takk Karen. <3 Jeg tror ikke akkurat at hestepasset mitt gjorde opp for dette!

 
 

Til slutt vil jeg bare si: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN TIL SNUPPA MI! Endelig er også Cathrine blitt 22 år. Hun fyller i dag! Nøyaktig to uker etter meg. I fjor kjøpte vi Kiel cruise i bursdagsgave til hverandre, og i år tenker vi å bare ta en weekend på et pent hotell i Stavanger. Cathrine har aldri vært i hjembyen min, så første helga i oktober skal jeg få vise henne litt rundt! Ta henne med på byen, shoppe, spise masse god mat, og bare gjøre det vi liker aller aller best. -Med stil såklart. Hihi <3 Er det noe vi kan så er det å leve det gode hotell-liv!

Nå har vi akkurat spist en sen frokost i form av fiskesuppe her!
Måtte du få en alle tiders dag! Jeg er så glad i deg <3

16 kommentarer

Siste innlegg