Høstens favoritt – Juicy Couture



La oss snakke om parfyme jenter! For hvor viktig er det ikke å eie en godlukt? Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg er fryktelig avhengig av å lukte godt til enhver tid. Jeg synes faktisk at en parfyme kan si mye om en person! Treffer jeg en pen og snill mann med en herreduft som ikke matcher min smak, så er det nesten så jeg kaster han på dør bare av den grunn. Haha, jeg skal ikke skrive at jeg tøyser, for det er sant! Har han derimot en parfyme som lukter godt, kan bare det være med på å gjøre han ti ganger så tiltrekkende. Det samme gjelder vel for oss jenter! Jeg tar ikke på meg en hvilken som helst parfyme.. Duften må kle meg!



Noen av dere er kanskje akkurat som meg, finner èn favorittduft og holder fast ved den til dere går direkte DRITlei. Andre liker kanskje å variere mellom favorittene? Aner dere hvor mange år jeg har brukt nøyaktig den samme Victor&Rolf parfymen eller? Altså, jeg har brukt den så mye over så lang tid nå at jeg må helle hele flaska over meg for å kunne kjenne lukten av den. Det er akkurat som nesen min er blitt immun.

 

Jeg hadde egentlig akkurat kjøpt en ny flaske til rett under 700 kroner, da jeg reiste til Costa Rica, men da jeg mistet kofferten (som inneholdt parfymen), tenkte jeg at skjebnen mente jeg burde bytte duft. Etter seks år, var det på tide med en forandring! -SÅ ble jeg presentert for den nye høstduften “Viva La Juicy Gold Couture“. En ny tolkning av den bestselgende Juicy-duften Viva La Juicy. Åh, denne er så GOD! Jeg tror det er kombinasjonen av ville bær, smeltet karamell, vanilje og sjasmin som gjør duften så sensuell.. Perfekt for den moderne, selvsikre og feminine kvinnen. <3

Det er heller aldri dumt når flasken ser ut som en million kroner. “Viva La Juicy Gold Couture” er med den metallisk gullfargede esken en overflod av couture. Ingen grunn til å gjemme den langt inni baderomsskapet! Hoho, heretter kan parfymen nesten være en del av stuebordspynten.

Konkurranse – Vinn Juicy Couture produktsett
Jeg skal straks slutte av, men først: Jeg har fått æren av å dele ut to “Juicy Couture” produktsett til bloggleserne mine! Premien har en verdi på over 1500 kroner og består av både nye “Viva La juicy Gold Couture”, “Viva La juicy edp” (Den klassiske parfymen), og “Viva La juice bodylotion”. Kunne dere tenke dere å tilføye min favorittduft i parfymesamligen, så legg igjen en kommentar i kommentarfeltet under her. Jeg trekker to heldige vinnere førstkommende onsdag! <3


LYKKE TIL! Mer om Juicy Gold Couture kan dere lese HER

Husk å få med mailen deres så jeg får kontaktet dere!

    Annonse

646 kommentarer

Siste innlegg