Antrekk – 090914

Arh, dumme dumme meg! Den ene dagen hvor jeg endelig får ordnet meg fotograf så klarer jeg å sette kamera på feil innstillinger. Jaja! Bildene ble kanskje litt mørke, men dere ser nå i hvert fall hva jeg har på meg. Det er jo det som er poenget! Heldigvis har Kristina og jeg en fotoshoot-date i morgen igjen også. Hihi! Det er så greit når vi er flere bloggere som studerer sammen. <3

 

Vet dere hva jeg skal for noe hyggelig nå eller? Cathrinemor har akkurat kommet hjem fra Tyrkia, så i kveld kommer hun på girlsnight hos meg! Vi har som alltid skravlet på telefonen i flere timer siden hun kom hjem, men det skal jammen bli godt å klemme på henne igjen etter to lange uker adskilt. Det er så mye som foregår i venninnene mine sine liv at jeg nesten bruke en time og to av hverdagen på å holde meg oppdatert. Altså.. Mitt privatliv er jo superkjedelig i forhold! Jeg føler aldri jeg har noe morsomt å fortelle! Er det jeg som er kjedelig eller er det venninnene som er gale? Haha, ikke vet jeg.. Kanskje jeg må bli litt mer rebelsk av meg i fremtiden.

 
Veske, bukse og genser fra Vero Moda, Sko fra Sixtyseven, Skjerf fra Gina Tricot

Til helga kanskje? Haha. Ha en GLAD tirsdagskveld dere!

24 kommentarer

Siste innlegg