Let the game begin!

Wææ! Ser det ikke gøy ut? Ah, de kommende ukene blir så vanvittig spennende! Vi er rett over 20 elever som skal få lære en masse innen tv produksjon det kommende året. Gøy, gøy, gøy! I dag tok vi i bruk disse digre 50 000 kroners kameraene for første gang, og i oppgave hadde vi å lage et videointervju! Hoho, jeg må si dette utstyret var en smule mer avansert enn hva jeg hadde foventet meg, men man må jo bare prøve seg frem og leke med både lys, vinkler og instillinger, så lærer man fort. Jeg bekymrer meg mer over neste uke for da skal opptakene klippes og redigeres! Dere vet jo alt om hvor godt redigeringsprogram og jeg hører sammen.. Jeg forstår meg ikke engang på de enkleste av de enkle. Jaja, jeg er sikkert ikke den eneste som går på skolen for å lære. <3

Har dere det bra? Jeg føler ikke jeg har vært helt tilstede her den siste tiden. Det beklager jeg! Jeg sliter nok litt med å finne balansen mellom blogging, trening, skole og fritid, men jeg vet at jeg kan klare alt sammen. Jeg må bare gi det litt tid og finne nye, gode rutiner i hverdagen. Skolen vil selvfølgelig oppta en god del tid fremover, men heldigvis er det ikke så mye at jeg ikke kan klare å gjøre andre ting ved siden av! -Og godt er det, for jeg kjenner at jeg virkelig ikke vil gi slipp på bloggingen riktig enda!

Her får dere ihvertfall en smakebit på hva jeg driver med om dagene!
Vi skrives igjen om litt <3 Håper dere også trives på studiene deres.

15 kommentarer

Siste innlegg