Blogger’s day off!

Okei. Har dere sett noe så uskyldig i hele deres liv? Som dere kanskje ser så har jeg hatt besøk av ikke bare èn, men to valper i dag! Kristinemor har vært hos meg i hele dag, og vi har gått søndagstur, spist middag sammen og tatt igjen litt jentesnakk! Det var overhode ikke meningen at jeg skulle ta meg “bloggfri” denne søndagen, men nå ble det nesten slik. Timene har jo bare gått til kos! -Og litt lesing vel og merke. Noe fornuftig har jeg fått gjort, og heldigvis er heller ikke dagen over riktig enda! 

Har dere kost dere i helgen eller? Søndagen min har vært så og si perfekt, og det samme var gårsdagen. Planen var jo egentlig å dra på byen, men da kvelden kom fristet det mer med en rolig girlsnight hjemme i stågå.-Så jeg fikk besøk av både Karen, Andrea og lille Bellis, og sammen koste vi oss med skal vi danse, taco, og skravling til langt på natt. Jeg er nesten glad for at jeg treffer Andrea så sjeldent som jeg gjør, for når vi endelig sees vil jeg le meg i hjel av alle historiene hun har å komme med. Når den dama setter i gang så blir mine opplevelser plutselig gørrkjedelige. Haha! Nei, å være norsk i Danmark byr på sine morsomme erfaringer sier jeg bare..

Tenkte jeg skulle dele noen stemningsfulle bilder fra dagens søndagstur jeg! Kristinemor og jeg bestemte oss for å ta turen til Randesund lysstøperi nok en gang, og her fikk vi hilst på både katter, kaniner, geiter, og kalkuner.. Bor dere i Kristiansand så er dere bare nødt til å ta turen ut hit en dag. Jeg synes det er så hyggelig å være her! På fremsiden av huset selges det både interiør til hjem, lapper og kake, og på nedsiden holder en rekke sjarmerende gårdsdyr til. Det er bare så idyllisk og fint! Jeg tror aldri jeg blir lei dette stedet.

 

 

Nå hiver jeg meg på mølla. Kjenner jeg gleder meg til å starte denne nye, spreke uken.
Ellers har jeg en god del bloggarbeid å ta igjen,og jeg starter med kommentarsvaringen!

11 kommentarer
    1. Hva er nettsiden til der dere var i dag? Vil besøke der engang. Har bodd i Kristiansand i ca to måneder nå og har så lyst å besøke en gård eller lignende. Har du noen tips? 🙂

    2. Det så ut som en koselig søndag! Jeg har akkurat flyttet til Kristiansand (Lund), og lurer på hvordan man kommer seg dit? 🙂

    3. Du tar så utrolig fine bilder!:D Lurte på om du kan lage et innlegg om hvordan du tar bildene dine, og hvordan du evt. redigerer de? Spesielt sånn du har tatt/redigert bildene av hunden her, skulle gjerne visst hvordan jeg kan få sånne bilder av min hund også:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg