Lunch time – Tortillapizza

Hei HELG! Hihi, det gikk akkurat opp for meg at det er fredag, og jeg har så masse moro på planen denne helgen! I dag er jeg blitt invitert på middag og idolkveld sammen med Annika sin familie, og i morgen skal jeg løpe rundt som hestepasser for en venninne på et sprangstevne i Arendal! Hele morgenen kommer til å gå til hestepass og bildeknipsing, og når kvelden nærmer seg må jeg stelle i stand til en liten mini-bursdag hos meg! Disse venninnene mine aksepterer nemlig ikke at jeg ikke vil feire bursdagen min, så i går bestemte Andrea at jeg skulle feires med vin, god mat og bare noen få av oss allerede i morgen. Hehe! De er nå litt søte også disse jentene. <3

Gårsdagen var forresten kjempehyggelig! Annika og jeg koste oss hos meg før vi tok turen på byen, skravlet med litt nye fjes, danset og hilste på litt blogglesere. Skulle tro det var boy’s night ute på utestedene i går. Følte vi druknet litt i mannfolk, men vi klarte på et vis likevel å ha vår egen lille girlsnight! Haha, jeg har ingenting imot det motsatte kjønn altså, men er man innstilt på å ha en girlsnight, så er man innstilt på å ha en girlsnight! Dere skjønner vel hva jeg mener? I går var en slik kveld…. 

Annika: Er det ikke fantastisk når de spanderer og går?
Marthe: JO! Måtte det finnes mange flere av den typen.



Du trenger: 1. En pakke Tortilla pizzalefser 2. Litt revet parmesanost 3. 2 ss grønn pesto 4. En håndfull ruccolasalat 5. NÅ pizzasaus (tomat og hvitløk) 6. Mais 7. Peppes Pizza kjøttboller 8. Santa Maria Pizza topping

Slik gjør du – Tortillapizza:
1. Sett ovnen på 200 grader og dekk tortilla pizzalefsene med et lag NÅ tomatsaus.
2.
Legg på det du måtte ønske av fyll. (Jeg brukte mais og kjøttboller).
3.
Stek i ovnen i ca 10 minutt. Til kjøttbollene er ferdigstekte.
4.
Dekk pizzaen med frisk ruccolasalat, litt revet parmesan og 2 ss grønn pesto.
5.
Helt til slutt har du over litt smakfull dressing. JUMMY! Dette er så godt og enkelt.







Ser det ikke godt ut? Åh, himmel, for en smaksbombe <3

18 kommentarer

Siste innlegg