Home sweet home..

Nok en gang, tusen tusen takk for alle gratulasjoner som ble lagt igjen både her, på instagram og facebook i går. Dere er fantastiske! Jeg reiste hjem fra Stavanger i går kveld etter en superdeilig uke hos bestemor og bestefar. Ah, kjenner det besøket har vært balsam for sjelen! Jeg har liksom fått litt av alt.. Litt familietid, litt venninnetid, litt shopping og litt byliv! Måtte det ikke bli lenge til neste Stavangertur. Papsen kommer hjem fra Thailand i september, så vi skal ikke se bortifra at jeg tar turen tilbake om bare en uke eller to!

 

Jeg har som dere kanskje ser knipset noen bilder av leiligheten denne morgenen. Ihvertfall noen favorittsteder! Jeg tror jammen jeg begynner å vende meg til å ha all denne plassen for meg selv! Om leiligheten ikke var jentene fra før, så blir den det ihvertfall nå. Hihi. Prosjekt “treningsklær-walkin” har jeg også begynt på i dag. Jonas var akkurat en liten tur innom for å hente det siste han hadde av klær, så nå har jeg et helt rom stående tomt her. Ettersom jeg ikke har noe kid på lur, tenkte jeg at jeg like godt kunne gjøre det om til et klesrom for treningstøyet mitt! Hvor rått ville ikke det ha vært? Haha! Tror det blir helt knall jeg. Det har jo blitt en liten kolleksjon etter at jeg ble introdusert for Frantzen og crossfit-treningen hans. Shopper jo like mye treningstøy som vanlige klær om dagen!

Hva sier dere? Ja til enda et walk in?

54 kommentarer

Siste innlegg