Live # Laugh # Love

Jeg har omtrent ikke et bilde fra gårsdagen hvor jeg ikke ser slik ut.. *Gapendelatterfjes* Jaja, det er vel et tegn på at jeg hadde det gøy? Jeg vet ikke hvor mange jenter vi var, men vi ble jammen en del som feiret bursdagsbarnet “Tonje” med pizzaboller og brownies! Heldige meg som nok en gang fikk sneket meg med på et alle tiders jentevors med venninnene til Iselin. Får nesten lyst til å flytte tilbake til Stavanger igjen jeg. Koser meg jo sånn her! Arh, om jeg bare kunne tatt med meg studier og hele venninnegjengen fra sør..


Min siste hele dag her er kommet, og den skal brukes på litt jobb, litt familie-kvalitetstid og litt venninnekos. Blir ikke stort bedre enn det! Mye mulig Iselin og jeg forviller oss ut på kino også når kvelden kommer, men da må jeg sørge for å få sett “Skal vi danse” i reprise. Hoho. Caroline skal jo ut på gulvet i kveld! Jeg er vel ikke alene om å glede meg til å se henne i finstasen? Har på følelsen at valsen hennes vil bli hakket bedre enn bydansingen min i går.. Høhø. Jeg hadde det ihvertfall moro. Veldig moro!

-Og det tror jeg bursdagsbarnet også hadde?

Åh slike kvelder.. <3 Hvordan kan man få nok av dem?

7 kommentarer
    1. Åh for en hærlig gjeng dere ser ut til å være 🙂 skjønner du har kost deg masse med hærlige venner 🙂 fine bilder 😀 kos deg og ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg