Høsten 2013 – One year ago

God ettermiddag alle sammen! Nå skriver jeg fra stavanger igjen. Jeg fløy direkte fra Oslo til Stavanger igjen sent i går kveld og her blir jeg like gjerne til bursdagen min førstkommende søndag. Planen var egentlig å reise hjem i går, men ettersom jeg har skolefri hver eneste fredag, bestemte jeg meg for å tilbringe denne siste helgen hos bestemor og bestefar. SÅ er det på tide å komme seg hjem og hente en rekke pakker på posten. Hoho, venninne i sør begynner i følge snapchaten også å bli en smule utålmodige. De synes vel jeg var nok bortreist i sommer! Mihi <3 Jaja, jeg har jo faktisk vært her i en hel uke nå! Herlighet som dagene flyr.






Jeg har holdt på med bilderedigering i hele dag og er enda ikke helt i mål med skriving og mailsvaring! Puh, skal bli alle tiders å erstatte pcen med en skikkelig girlsnight i kveld kjenner jeg. Iselin har invitert meg på enda et jentevors, så om et par timer håper jeg at jeg vil være på vei dit! -Men først skal dere oppdateres, og jeg starter med en oppsummering av fjorårets høst-antrekk.

Jeg hadde ikke mange antrekkene i fjor høst, men her er noen!
Måtte dette årets høst-antrekk bli mye lysere.. Blir jo helt deprimert av å se på dette her. Haha!

16 kommentarer
    1. Vakre, vakre Marthe!
      Jeg har samme kåpe fra bikbok <3
      Den er rett og slett nydelig, men om du ikke brukte den var det bra du fikk solgt den <3
      Ha en strålende kveld :*

    2. Ingvild Elvira: <3 Å. Takk Ingvild! Snill du er. Problemet var vel heller at jeg hadde brukt den for mye 😀 Haha, bodde i den før jeg solgte den jeg. 😀 Ha en super helg! <3

    3. Ser ikke om det er vår, sommer, høst eller vinter på antrekkene dine. Håper å se deg i litt mer varmere inspirasjon til høsten

    4. Hei Marthe! Lurte på om du kunne ha et innlegg hvor du viser hvilke av antrekkene dine du IKKE ville gått med igjen? 🙂

    5. du er herlig!
      men jeg lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan du har det nå etter det ble slutt mellom deg og jonas, å snakker dere mye sammen? har du eller han noen andre i øyet?
      håper ikke jeg er den eneste som har spurt om dette, da får jeg dårlig samvittighet, vil ikke minne deg på noe vondt :/

    6. Å så mange fine bilder av ei så vakker jente som du er 🙂 håper du vet det, ellers skal jeg fortelle deg det gang på gang 🙂 for det er du! burde bli modell <3

    7. Har fått en ting for blazers i det siste, så hvor er den røde (?) balzeren kjøpt? 😀
      Ellers vil jeg bare si at du har en utrolig inspirerendes blogg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg