Tupper på lunch date!

Ny uke, nye muligheter! Jeg valgte å starte denne mandagen med en hyggelig lunch-date jeg. Planen var egentlig å bare bli til over helgen, men nå ser det ut til at jeg reiser direkte fra Stavanger til Oslo i stedet. Har ikke fått nok av godbyen riktig enda skjønner dere! Iselin og jeg dro i formiddag på “Jordbærpikene”, bestilte lunch, skravlet og tok en aldi så liten shoppingrunde! H.E.R.L.I.G <3

Det ble kyllingwok på meg og ostesandwich på Iselin, og da shoppingrunden var overstått fikk jeg være med og hente tuppa hennes i barnehagen. Fy søren for et herlig vesen. Den jenta er bare nydelig! Jeg fikk både suss og klem, og da var min dag gjort… <3

Haha, jeg må bare ha med dette lille sitatet. Jeg har tenkt på det helt siden jeg satte på “Lilla Istanbul” på middags-date med Cathrine. Vi hadde akkurat inntatt tidenes middag og satte begge to med hver vår mobil i hånden. Ingen av oss sa et ord. -Så dukket altså dette opp på instagram og jeg ville drepe meg av latter. <3 He-rre-gud. Jeg må bli flinkere til å legge fra meg den telefonen.

Gullungen.. Nå er det kino som står for tur!
Ha en strålende mandag alle sammen <3

29 kommentarer

Siste innlegg