R.O.A.D.T.R.I.P

Woop, wooop! Da var jeg endelig fremme i favorittbyen, Stavanger! Ah, så deilig det var å se familien igjen. Både bestemor, bestefar og tante tok meg imot med de største glisene da taxien stoppet utenfor huset. Dere som følger meg på instagram har vel alt fått det med dere, men til dere som ikke gjør det: Magnus og jeg bestemte oss like godt for å kjøre sammen til Stavanger i dag. Han er nemlig født og oppvokst i Nærbø, og skulle på familiebesøk selv denne helgen! For en genial idè. Vi skravlet så fælt at vi helt glemte hvor vi var på vei, og plutselig hadde Magnus nesten kjørt meg helt inn til Stavanger. Hoho! Timene fløy og jeg fikk lære Magnus hakket bedre å kjenne. Kos! Nå glir han snart inn i bestis-skuffen altså! Hehe. <3

Når man er på roadtrip med treneren så skulle man kanskje tro at lunchen består av grove knekkebrød, frukt og grønt? Well, not so much!

Magnus: Er du sulten?
Marthe: Ja, la oss kjøpe boller.

Det gikk i rosinboller, melkerull, smil, brus og god morgen youghurt… GOD HELG!

Ah, så fin denne helgen skal bli! <3 Ønsker dere en super fredag.

48 kommentarer
    1. Velkommen til stavanger! ! 😀 jeg har nettopp flyttet hit, å er ikke så kjent enda. Men suuper by syns jeg så langt 😀

    2. Åh så koselig 😀 kos deg masse og ha en super fin helg <3 jeg skal prøve så godt jeg kan å kose meg i helgen 🙂 ha en super dag ;-P

    3. haha vi skjønner jo at det kommer til å bli dere :p godt å se deg så lykkelig igjen.. fordi om du så lykkelig ut med han forrige så ser jeg nå at det er nå du er lykkelig og det unner jeg deg virkelig 🙂 dere kler hverandre så utrolig godt.. !:D god “ferie” i stavangår. typen min er å derifra:)

    4. Wow, dere ser sykt bra ut! Så freshe og fine ♥ (Både hver for dere og sammen, hihi. Lov å håpe). Uansett; så koselig innlegg – roadtrip er virkelig noe av det hyggeligste, altså. Da må man lære hverandre å kjenne, for man kommer seg liksom ikke noe sted uansett. Haha.
      Ha det heeelt supert i Stavanger med familien, Marthe, det fortjener du. Og dersom dere vil ha det litt ekstra gøy en kveld; last ned en app som heter Charades på appstore og ha gamenight! Kjempemoro – anbefales 😀

    5. så koseli at han er fra nærbø:) Fint på Jæren, og kjekke folk ! Kjæresten min e fra Ålgård 🙂

    6. Å, det var et herlig bilde av deg og bestemoren din!
      Jeg har et spørsmål til deg:
      Jeg skal konfirmere meg i morgen, og holder på å skrive en tale som jeg skal holde under feiringen etter kirken (hehe, ute i siste liten som vanlig). Holdt du tale i din konfirmasjon? Isåfall, har du noen gode tale-tips å komme med? 🙂

    7. Så koselig! håper du får noen fine dager med familien 🙂
      Noe jeg har lurt på en stund er når dere bloggere sier dere har jobbet med mail hele dagen, er det at dere svarer på mail fra lesere eller kanskje sponsorer? Har ikke helt skjønt hva dere får så mye mail om hele tiden.

    8. Så koselig! Selv om du sier dere er bare venner, så må jeg bare si at dere er utrolig søte sammen 🙂 Uansett er det veldig deilig å ha gode venner som er gutter/menn! 🙂 Kos deg masse i helga!

    9. Ja, det var ikke særlig uventet.. Hmm, ja, ja det er ikke så vanskelig å førstå at du og Magnus er sammen selv om du ikke vil inrømme det heeeeelt enda her på bloggen , men ærlig talt, Marthe, den måten du gjør det på er litt rar, særlig med tanke på Jonas, det er sikkert ikke noe særlig for han å lese dette her..
      Selv om det er sikkert flere her som ikke skjønner helt hvorfor det ble slutt med Jonas , og bare velger å tro på det du serverer dem, men det er lett å se at det er noe stort som er på gang mellom deg og Magnus. Come on, det finnes IKKE vennskap mellom menn og kvinner selv om du prøver å overbevise oss i det motsatte.. Det hele virker bare heeeelt rart, først prøver du å overbevise hvor bra forholdet du og Jonas hadde, så plutselig gjør dere det slutt som om ingenting kom i veien, mens det egentlig bare dukket opp en annen man som du syntes virket litt bedre akkuratt nå pluss at menb en annen er alt plutselig heelt annerledes og mer spennende, men komme her og si er alt er bare helt tilfeldig og at der ikke er sammen … tja… vet ikke hvcem som kjøper dte, men ikke jeg i hevrtfalll KOS DERE I HELGEN! dERE ER FINT PAR! hAN LIGNER FORESTEN PÅÅ jONAS:)

    10. Helene: Hahaha! Jeg ler meg i hjel. Det er overhode ingenting på gang mellom Magnus og meg. Sier jeg at det ikke er noe på gang, så er det ingenting på gang. Jeg lyver ikke. <3 🙂

    11. Ja, det var ikke særlig uventet.. Hmm, ja, ja det er ikke så vanskelig å førstå at du og Magnus er sammen selv om du ikke vil inrømme det heeeeelt enda her på bloggen , men ærlig talt, Marthe, den måten du gjør det på er litt rar, særlig med tanke på Jonas, det er sikkert ikke noe særlig for han å lese dette her..
      Selv om det er sikkert flere her som ikke skjønner helt hvorfor det ble slutt med Jonas , og bare velger å tro på det du serverer dem, men det er lett å se at det er noe stort som er på gang mellom deg og Magnus. Come on, det finnes IKKE vennskap mellom menn og kvinner selv om du prøver å overbevise oss i det motsatte.. Det hele virker bare heeeelt rart, først prøver du å overbevise hvor bra forholdet du og Jonas hadde, så plutselig gjør dere det slutt som om ingenting kom i veien, mens det egentlig bare dukket opp en annen man som du syntes virket litt bedre akkuratt nå pluss at alt plutselig BLE heelt annerledes og mer spennende, men komme her og si er alt er bare heeeeelt tilfeldig og at der ikke er sammen … tja… vet ikke hvem som kjøper dette, men ikke jeg i hevrtfall:) KOS DERE I HELGEN! DERE ER FINT PAR! P. S. HAN LIGNER FORRESTEN PÅÅ jONAS:)

    12. Benedicte: Det er mail fra både blogglesere og sponsorer som vil kjøpe annonser eller sponse med diverse produkter. 🙂 Tusen takk for det. God du er. <3

    13. Sara: Å jeg skulle ønske jeg hadde et godt tips til deg der Sara, men jeg har aldri holdt en tale i hele mitt liv og forhåpentligvis klarer jeg å lure meg unna det i fremtiden også. Hihi, er det noe jeg er fryktelig dårlig på så er det å prate foran større forsamlinger. *Mareritt*. Hehe! Men ønsker deg masse lykke til 🙂 Kos deg en HAU!

    14. “Det finnes IKKE vennskap mellom menn og kvinner..” Åshit, da må jeg dumpe 50% av vennegjengen min i hvertfall, og to av mine nærmeste venner, da de er gutter. Og da regner jeg ikke med kjæresten min 😉 For noe tull! Menn og kvinner kan da vel være venner 🙂
      Kos deg masse i Stavanger Marthe – håper du og familien din får kost dere masse 🙂
      Sender med en stor klem 🙂

    15. Utrolig koselige bilder!! Bildene dine virker alltid så utrolig ekte, ikke noe fake her 😛
      Lest gjennom kommentarene og ser at fler tenker det samme som meg om deg og Magnus – selv om jeg også er helt enig i at gutter og jenter kan være gode venner! Min vennegjeng består vel av 10 gutter og meg + veninnen min 😛 vet også akkurat hvordan det er å høre at “dere er ikke bare venner”, “dere kommer til å ende opp sammen!”, “Innrøm det, dere holder på!” Til tross for dette vil jeg bare si at dere er utrolig søte sammen og det er jo lov til å håpe når man syns noen ser ut til å passe bra ut sammen! 😀 hehe, litt tanker fra meg 😉
      Men uansett, kos deg videre i Stavanger, gleder meg til å se bilder og høre om oppholdet ditt<3

    16. Takk for svar 🙂 svært sjeldent jeg kommenterer hos en blogger selv om jeg er innom hver dag. Den som fortjener kommentarer er nettopp deg. Du kommer med varierte og spennende innlegg som fenger. Du gjør en god jobb, for det er jo en jobb du gjør selv om mange ikke anser det som det men de har jo ikke peiling hvor mye dere bloggere legger i et innlegg. Bare det å skal ta bilder, finne de “perfekte” bildene til å legge ut for så å redigere dem med filter og lys er jo en stor jobb i seg selv. Som fast leser så har jeg fått med meg at du nettopp har gått gjennom et brudd og jeg må si jeg er imponert over hvordan du takler det selv om ikke vi lesere vet alt som skjer utenfor bloggen. Du er sterk! Du får ha en fin kveld videre og god helg 🙂 klem fra benedicte, fast leser

    17. Kjære deg due r bareså NYDELIG på alle måter! et ting jeg lurer på selføglgelig har jeg forståelse for at du kansje ikkrevil svare på dette, så ingen hat 🙂 Bor moren din i Stavanger, har du kontakt med ho?

    18. Kjempefine bilder, hørtes ut som en koselig tur! Ellers må jeg si at jeg nesten blir litt sjokkert over hvordan enkelte oppfører seg her i kommentarfeltet og antar at dere er sammen, selv når du benekter det. Synes også det er rart av folk å skrive at de “håper dere blir kjærester”, tviler på at noen hadde sagt det til noen i virkeligheten, haha… Uansett, ha en fin helg! 🙂

    19. Jeg bare lurer på en ting..Du må ikke svare altså! men.. har du ikke konakt med dine foreldre? Føler at hver gang du er “hjemme” er du bare med besteforeldre og tanter osv?!

    20. Elsker bildene du tar, de er til så stor inspirasjon! Også må jeg bare få si at d virker som du har en helt fsntastisk personlighet herregud du virker som tidenes snilleste person! Og dønn utseende ditt er så fint!

    21. Helene: Jenter slutter aldri å overraske meg. Hvordan du bare bestemmer hvordan livvsituasjonen til Marthe er er noe jeg blir fullstendig satt ut av. I tillegg ble jeg rimelig lei meg ettersom jeg nå innser at jeg nesten ikke har noen venner lenger, da kompisene mine ikke kan regnes med.
      Marthe sier de kun er venner.. Og om ikke, spiller det noen rolle for deg? Hvis hun ser glad og fornøyd ut, er ikke det det som betyr noe? Og med mindre du kjenner Jonas (noe jeg antar at du ikke gjør, ettersom jenter og gutter ikke kan være venner) kan vel du umulig vite hvordan han har det?
      La nå for all del jenta kose seg, og dra på biltur om hun ønsker det.
      Marthe: For en dame du er. Flottere en de fleste og inntrykket mitt sier at du er en jente god som gull i tillegg. Dessverre kan man ikke si det om alle. Ha en fantastisk mandag:)

    22. Jeg tar meg selv virkelig i å rive meg i håret av å lese kommentarfeltene dine! Merkelig hvordan ETTHVERT innlegg plutselig kan linke til både nye kjærester, kontakt med foreldrene dine osv.
      Fordiom Marthe er en blogger, så har hun sine grenser på hvor mye hun selv utleverer seg her på bloggen, det må da folk kunne respektere. Jeg tipper at Marthe egentlig har utlevert seg så mye mer for mange titallstusen en det hun egentlig har hatt lyst til. Tenk hadde det blitt slutt mellom dere og deres eventuelle kjærester etter så mange år, også skulle dere forklare det for mange tusen mennesker? I tillegg til å skulle forsvare dere hver dag i etterkant og ta imot haugesvis av kommentarer om ny kjæreste bare hun er med en gutt (som har vært i livet hennes i mange måneder nå som en venn)? Det blir virkelig for dumt!
      Hvor moren til Marthe er, hva hun gjør og hvilket forhold de har er det jo ingen av dere som har noe som helst med å gjøre vel? Hun har nok bevisst valgt å la være å svare på det, noe som er helt helt greit!
      Tenk dere litt om før dere spør, for alt dere vet kan Marthe få DEN klumpen i magen og bli ganske lei seg hver gang hun får ett spørsmål om moren, det samme om Jonas.
      Derfor; tenk dere om, tenk hvordan kommentarene deres hadde gått innpå dere og la nysgjerrigheten deres dempe seg.
      Jeg heier på deg Marthe, uansett. Dette er din blogg, du skriver og svarer på det du vil, noe du klarer så ufattelig bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg