Q&A – Costa Rica EF språkkurs

God formiddag kjære, gode blogglesere! Jeg har vært på farten hele morgenen, men nå fikk jeg endelig en liten time å oppdatere dere på. Kjenner det skal bli så godt å få slappet helt av med familien i helgen! Vel, slappe av, trene, være med venner og blogge som en helt.. <3 Det er alt som står på planen for de neste dagene, og det passer meg ypperlig.

Over til noe helt annet! Jeg har som tidligere nevnt akkurat begynt å ta igjen mailsvaringen for hele sommerferien, og de siste dagene har jeg lagt merke til at en god del av meldingene er fra blogglesere som har spørsmål rundt den siste EF språkkurs reisen min. For å slippe å svare på de samme tingene så veldig mange ganger, tenkte jeg nå å kjøre i gang en spørsmålsrunde angående oppholdet mitt i Costa Rica. Planlegger dere en hvilken som helst EF reise i fremtiden, spør meg gjerne om det er noe dere lurer på! Jeg kommer til å svare på absolutt alt så ikke nøl om du har et spørsmål eller to på lur! Jeg har også lovet dere en time for time beskrivelse av dagene mine her nede. Dette innlegget er like rundt hjørnet. <3



Dere kan også bestille en gratis EF språkkurs brosjyre for mer info HER
Har dere noen spørsmål til språkkurs reisen min? Fyr løs! <3

11 kommentarer
    1. Ville du ha anbefalt språkreise til folk som er rundt om 15-år? 🙂
      Hvordan er det i forhold til penger, er det ikke fryktelig dyrt? Og i så fall, er det hvert det? 🙂
      Fantastisk blogg du har, Marthe!! <3

    2. Har sykt lyst å reise til Costa Rica og synes Discovery tours høres mer spennende ut. Men synes kanskje 10 dager er for kort tid..er det likevel så gøy at det må oppleves, virker jo som det er fullt opp med aktiviteter hver dag?

    3. Jeg mener EF sine reiser er veldig overprisede, og ikke gir et godt nok inntrykk av hvordan kulturen virkelig er. Hva mener du?

    4. får man noen måltider dekt eller må man betale det meste selv?
      Hva var hovedgrunnen for at du valgte det?
      Har du angrer i etterkant?
      Er dette noe du ser på som en opplevelse for livet?
      Var det lett og bli kjent med folk der?

    5. Reiste du alene?
      Hvor lenge var du der?
      Var det slitsomt eller fikk du liksom slappe av og sånn inniblant?
      Hvor gammel var de fleste som var der?

    6. Heei:)
      Var i Costa Rica no i sommer og var så absolutt verdt det! Helt fantastisk! Alle jeg var med syns også det! Vil tilbake med en eneste gang og oppleve mer! Er man positiv og har et åpent sinn blir alt gøyere, mann får flere venner og man opplever mer. Jeg opplevde både den lokale kultur og turismen, ivertfall om man bor i vertsfamilie!
      Hva syns du var den aller gøyeste opplevelsen du hadde i Costa Rica?
      Klem<3

    7. Heisann, skjønne deg 🙂 Hvordan går det med spansken din? Snakker du nærmt noe flytende? Vil du si du lærte mye nytt av programmet der nede, at spansken forbedret seg mye? Jeg skjønner det er begrenset hvor mye det faktisk går an å lære når du ikke var der borte så forferdelig lenge, men er litt nyskjerrig likevel 🙂 Klem

    8. Jeg og ei venninne skal dit i sommer med ef.
      -Var det dyrt der?
      -Pris på surfing? Er det dyrt å leie surfe brett?
      -Lærte du mye spansk? Hva fikk du på testen?
      -var du god i spansk før du dro? Følte du at du ble bedre?
      -Er det shopping muligheter der?
      -hvordan er maten?
      -Regna det mye når du var der?
      når kommer svarene????

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg