Finally got some me-time!

Så hyggelig å se at forrige innlegg falt så godt i smak! Tusen takk for alle gode ord. Jeg har ikke fått svart på de siste kommentarene, men det skal jeg kose meg med så fort besøket mitt har dratt hjem for kvelden. I dag har jeg faktisk fått litt etterlengtet “Me-time”, og det har vært så skjønt! Jeg våknet riktig nok opp hos Annika og venter nytt bestisbesøk hvert øyeblikk, men jeg har tilbrakt hele fire timer alene i leiligheten og jeg har kost meg sånn! Jeg kjøpte med meg nyeste utgave av “Det nye Shape up” og fylte hodet med ny motivasjon før jeg kastet meg på kjøkkenet og laget hjemmelaget risotto.

Sååå godt! Kanskje jeg må dele oppskriften på denne også en dag. Anyways! Har dere det bra? Selv om jeg har kost meg glugg ihjel med litt alenetid, kjenner jeg at jeg nesten ikke kan vente til å få Kristinemor på besøk i kveld. Jeg har så mye morsomt å fortelle! Det er jo snart halvannen uke siden sist jeg så henne. Hehe. *Det føltes litt lengre enn det var*. Sånn er det når venninnene er litt for gode. <3 Ville bare innom for å ønske dere en fin kveld jeg. Vi får heller skrives mer i morgen!

Kos dere masse! Svarer som sagt på alt av kommentarer i kveld. <3

28 kommentarer

Siste innlegg