Just wanna have a girlsnight!

Hallo alle sammen! Åh, hvor skal jeg begynne? Første skoledag gikk kjempefint! Vi er rundt 60 studenter i klassen så jeg har på langt nær fått hilst på alle sammen enda, men de jeg har fått skravlet med så langt har bare virket gode. Jeg følte nesten ikke jeg rakk å komme hjem før jeg var nødt til å hive meg ut igjen i går! Jeg fikk publisert et blogginnlegg og så var det bare å fly avgårde på vors med faddere og nye medelever. Her ble jeg til nærmere halv elleve om kvelden og deretter tok jeg med meg noen av jentene fra klassen til et nytt vors hos Annika. Hihi, så fikk jeg sneket meg til å se henne også litt! Jeg får visst aldri nok av Annika. Jeg kom akkurat hjem etter å ha tilbrakt enda en natt i Østerveien, og nå vil hun ha meg på besøk igjen. Det er i det minste godt det går begge veier! Hehe.

  
 

Èn kveld av fadderuken er over og jeg er allerede utslitt. Jeg er så støl at jeg ikke riktig vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Kanskje det er noe av årsaken til at jeg bare har lyst til å sitte hjemme i kveld. Jeg høres jo helt tragisk ut, men jeg kan ikke huske sist jeg koste meg alene hjemme på sofaen! Sist jeg fikk litt Marthe-kvalitetstid var vel på flyturen hjem fra Costa Rica. Heh! Det er nok egentlig på høy tid å slappe litt av, men jeg vil selvsagt også bli kjent med disse medelevene mine, så jeg får bite tennene sammen og orke en kveld til. Jeg skal bare kose meg med litt matlaging først. Kyllingwok står på menyen, og oppskriften kommer på bloggen. <3

Haha! Noen bilder fra jentekvelden vi hadde på søndag. Det var kos det!
Håper det har gått bra med alle dere andre nye studenter også. <3

15 kommentarer
    1. Marthe, din søte, gode, fine jente!
      Så koselig det ser ut til at dere har hatt det sammen!
      Det er godt å ha venner rundt seg, jeg tror det er en av de viktigste tingene i livet før barnet kommer til verden! Du er heldig som har så mange gode venner, og de er heldige som har deg som venn – stå på, du er bra!<3

    2. Heisann Marthe!
      Jeg oppdaget bloggen din for en stund siden og har etter dethver dag klikket meg inn for å følge deg, du lager en så utrolig personlig og fin blogg til inspirasjon og motivasjon for mange! Den positive innstillingen din så og si stråler ut av det du skriver og bildene du tar.
      Keep up the good work sunshine!
      Klem fra Inspirert bloggleser

    3. Nydelige Marthe! Er så glad for å se at du smiler og nyter livet! Glad det går bra med deg 😀
      Har fulgt bloggen din siden du startet og du har kommet så utrolig langt! Er innom flere ganger daglig og setter så pris på arbeidet du legger ned i bloggen din!
      Jeg får i allefall masse inspirasjon og glede av den!
      Jeg har endelig begynt å blogge selv, så er spent på hvordan det går! Jeg synes det er utrolig spennende! 🙂
      Du kan jo klikke deg innom å se hvem jeg er som har fulgt deg fra dag en, hehe!
      Stor klem 🙂

    4. Så koselig 🙂 hærlige bilder 🙂 koser oss masse i London med madame tussauds, shopping og Harry Potter imorgen 😀 kos deg masse <3 ha en fin kveld <3

    5. Åh, såå koselig det er med slike jentekvelder! Kjempe fine bilder av søte jenter 🙂
      Er helt enig med deg, det er utrolig gøy å bli kjent med så mange nye folk! Elsker å være sosial av meg. hehe 🙂

    6. Hahaha, du er jo så søt, Marthe! Skal virke superstalker nå (bær over med meg, er du grei…), og si det er veldig koselig at du likevel, tross at du er sliten, stikker innom vorsene – det er så koselig å se deg (jaa, jeg går i klasse med deg; neei, jeg er ingen ekkel stalker, hahah)! Det er godt å se du skinner igjen! :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg