Cheers! It’s saturday..

  

Okei. Gårsdagen var hysterisk. Det var så verdt det å dra ut i uværet, for fy så moro vi hadde det. Det er ikke ofte jeg synger singstar, men i går hadde jeg visst ingen hemninger! Vi var invitert på tre større vors, men takket nei til alle sammen for å bare være oss jentene. Marie dro til og med hjem fra et vors for å heller være med oss, skravle, synge singstar og bare ha en ordentlig girlsnight.

Det er jo dette som er morsomst! Timene bare fløy avgårde og plutselig var det midnatt og tid for å dra på byen. Der ble vi til langt på natt, danset og hadde det alle tiders! Vel, helt til kvelden tok en helomvending.. En pøbel-gjeng av noen ekle mannfolk begynte å yppe seg med en kamerat, Annika ble slengt i bakken og kameraten fikk både øl og noen slag i bakhodet midt på dansegulvet.. Not the greatest ending, men disse pøbelungene er i det minste utestengt fra utestedet heretter! Det ordner seg for snille barn.

Til tross for at Annika hadde fått juling, bestemte hun seg klokken 03.00 for å nattbade med en vennegjeng, så hun haltet avgårde til bystranda mens Hanne og jeg dro for å kjøpe nattmat for så å kapre sengen hennes. For et liv. Det er godt sommerferien er over! Etter fadderuken skal jeg finne tilbake til en sunnere hverdag, og det tror jeg at kroppen nå skal ha godt av. Jeg er ikke laget for flere sene bykvelder i uken! I kveld har jeg faktisk invitert meg selv + jentene vi var i går på enda en girlsnight hos Annika, men denne gang er det middag og filmkos som står på planen. Det skal bli hyggelig det. <3 Tror vi alle trenger en slik kveld denne søndagen.

Håper dere fikk en fin lørdagskveld selv.
Wææ! Tenk i morgen er det skolestart!

15 kommentarer

Siste innlegg