That lady made my day!

Wææ! Hva er det for slags vær vi har fått her i Kristiansand? Jeg kan ikke tro at jeg har gått med på å være med ut i denne galskapen. Fy søren. Orkan + pøsregn er alltid en herlig kombinasjon! Jeg var seriøst klissvåt etter å ha gått de fem minuttene det tar fra Annika sin leilighet til busstoppet.. Dere kan jo tenke dere hvordan det gikk med det nykrøllede håret.. Jeg kom på bussen fullt sminket, i kjole og med klissvått hår, og det første jeg så var denne helskjønne damen som ga meg det stakkarsligste blikket noen sinne. Jeg kunne ikke annet enn å sette meg ved siden av henne og etter å ha skravlet med henne i 15 minutter ga hun meg paraplyen sin og sa jeg trengte den mer enn henne. Herlighet! That made my day <3 Elsker når jeg treffer på slike mennesker. Jeg måtte faktisk ringe bestemor så fort jeg hadde kommet meg helskinnet hjem og fortelle henne hvor snill denne damen var. Hun gjorde faktisk dagen min.

Over til det dette egentlig skulle dreie seg om! Annika har laget meg en ny header! *WIHUU* Den er rimelig lik den forrige, men jeg synes likevel det er deilig med en liten forandring! Dere aner ikke hvor lei jeg blir av å stirre på det samme bilde av meg selv i mangfoldige timer hver eneste dag. Haha, jeg må snart lære meg å bytte design selv så jeg slipper å plage Annika annen hver måned. Hun er så snill som hjelper meg gang på gang. <3 Håper dere liker den da! Legg gjerne igjen en kommentar med deres mening. Det er alltid moro å få greie på hva dere synes!


Ellers får dere ha en fabelaktig lørdag! <3
Kanskje vi til og med sees på byen i kveld?

17 kommentarer

Siste innlegg