Forget about the sightseeing…

… Let’s just go to the Beach! Haha. Det var den sightseeingen.. Det er jo så deilig og varmt! Hvordan skal vi kunne klare å sette oss på en tour-buss når stranden ligger der og roper på oss? Åh, deilig, deilig, deilig! Etter en alt for god frokost og en halvtimes vandring i Barcelonas gater, bestemte vi oss altså for å droppe dagens oppdagelsesferd for å slikke sol i stedet. Nå kan disse rødsprengte trynene bare ha det så godt! Hehe. Vi lå bare på stranden i fire timer, men hudfargen sier noe annet. Det ser faktisk ut som vi har vært her i tre uker alt… Sånn går det når man ikke er flink nok til å bruke solkrem.

Åh, nei jeg elsker Barcelona! Jeg har fått satt føttene i sanden igjen, badet, drukket mojito og bare kost meg en hau. Livet føles rett og slett perfekt akkurat nå. Inngangsbillett til tidenes nattklubb har vi også kjøpt oss i dag, så så fort dere er oppdatert, skal det lades opp til kveldens festligheter. Hihi. Noen skal ut på dansegulvet i kveld! <3 Vi har avtalt å møte en hel gjeng på en bar om bare halvannen time så nå får jeg vel hive meg på badet og gjøre noe med den rødfargen i ansiktet. Hjelpes..

Håper det står like bra til med dere hjemme i Norge!

Jeg nyter ihvertfall hvert minutt av denne jenteturen. <3

19 kommentarer

Siste innlegg