Happy weekend!

Se hvem jeg har fått på besøk i helgen! *GLEDESHYL* Iselin hadde bare vært her i 20 minutt da hun allerede var på flørteren med Alejandro Fuentes. Vi satte i markens og ventet på bussen da Alejandro gikk forbi og gliste til Iselin som selvsagt gliste tilbake.

Marthe: Herregud, hva skjedde der?
Iselin: Jeg tror jeg har sett han før! Tror vi har en match på Tinder!

Hun ble greit flau da jeg fortalte at sannsynligheten var større for at hun hadde sett ham på idol for 10 år siden. Ler meg ihjel. Jeg fikk aldri kommet med en andre oppdatering i går. Iselin og jeg bestemte oss nemlig for å ta turen på byen vi! Planen var egentlig å dra på Sommer på torvet i Kristiansand sentrum, men så fikk vi mer lyst til å bare dra rett på byen, treffe resten av jentegjengen og danse rumpene av oss. So we did! -Og gud så gøy vi hadde det. Det er så herlig å tenke på at Iselin og jeg har vært venner helt siden barneskolen. Vi ble kjent i førsteklasse og var bestevenner helt til jeg flyttet fra klassen min i Stavanger for å begynne på ungdomsskolen i Kristiansand. Nå, hele 10 år senere er hun på besøk hos meg og alt er akkurat som før! Fantastisk. <3

Har dere det bra? Jeg har ikke glemt dere må dere vite. Jeg har bare en liten periode hvor jeg har lyst til å bruke minst mulig tid innendørs og mest mulig tid på å bare ha det GØY, være med mine aller beste, smile, le og smile enda mer. Derfor er det nettopp det jeg gjør om dagen. Jeg prøver å legge alt av bekymringer, planlegging og stress til side for å leve og nyte det som er igjen av sommeren. Så kan jeg heller komme sterkere tilbake med en rekke “oppskrift, DIY, og Marthe tipser” innlegg siden! Håper dere nyter livet like mye som det jeg gjør om dagen. <3 Det er jo så enkelt i dette VÆRET! Himmel, så skjønt.

Iselin og jeg drar straks for å spise en bedre middag ute vi nå!
Ønsker dere en strålende fredag og en riktig GOD HELG <3

16 kommentarer
    1. *Nå får jeg nok noen rynkete neser mot kommentaren min, men håper de aller fleste er enig med meg*
      Neinei, ikke tenk på oss! Jeg synes det er bra du er utendørs og har det gøy med venninnene dine, det har du virkelig godt av. Jeg skjønner godt at det er trist at det ikke gikk slik som du og Jonas hadde ønsket. Det kommer nok til å være trist en stund. Da synes jeg det et viktig at du gjør akkurat det du føler at du trenger! En liten oppdatering her og der er koselig – men nå skal du først og fremst helbrede et trist hjerte! Jeg føler du gjør veldig mye bra med deg selv, og håper også du tar deg tiden til å tenke litt over og kjenne litt på det du og Jonas måtte gå igjennom. Ingen av dere ønsket det – ikke jeg heller. Men det viktigste er å akseptere og så gå videre med minnene og denne gode vennen han er. Om du trenger å være mer ute enn inne på bloggen – så ønsker jeg meg at du gjør det. Følg kroppen og toppen slik som du gjør nå! Det er ikke annet enn sunt <3
      Ha en fin fredagskveld, Martyparty <3

    2. Hei!
      Vi er en nyetablert og trendy nettbutikk som har mye å by på, alt fra klær til interiør til accessories. Vi har ofte konkurranser, rabatt kuponger og annet morro, så ta turen innom da vel? Følg oss også på instagram: @BLACC.NO for regelmessige oppdateringer!
      http://WWW.BLACC.NO
      Med vennlig hilsen,
      Team BLACC

    3. Åh så gøy 😀 Kommer sterkere tilbake med å kommentere innleggene dine, men akkurat nå føler jeg ikke for å komentere, men skal lese innleggene dine, forhåpentligvis blir jeg ikke så lenge borte fra komentar feltet ditt 🙂 har ikke noe med deg og gjøre <3 er bare jeg som har så sykt mye å tenke på fortiden 🙁 kommer meg nokk gjennom det også 🙂 Kos deg masse <3

    4. Du er vel en av dem som oppdaterer oftest og folk må ha forståelse for at du trenger å lufte hjernen din litt og kose deg med venner. Du skal vel snart bli student og dette er sommeren over alle somre,så kose deg max fineste du og bare hygg deg og nyt tiden og vennen og alenetiden
      klemmeting <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg