It’s all about having fun

Og det hadde vi i går. Gud hjelpe meg. Vi var fem jenter som vorset og koste oss hos Annika etter middag i går, og da klokken nærmet seg 19.00 dro vi til Fiskebrygga i Kristiansand for Pål sin nest siste konsert. For en stemning! Det var proppfullt med folk og i båtene på vannet festet enkelte som gale. Genialt arrangement å holde på sommerstid i den aller beste sommerbyen! <3

Klokken 23.00 tok konserten slutt og da dro vi videre på byen for å danse rumpene av oss helt til stengetid. Annika ble bestis med sjefen sjøl “Pål”, og jeg diltet etter dem omtrent halve kvelden. Haha! Det ble nok en morsom tirsdagskveld med mange mange fine folk. <3


Siri stakk av med kameraet mitt under konserten så utvalget av bilder til dagens blogginnlegg var det ikke noe å si på! Takk til Siri som tar ansvar for at fotograferingen blir gjort skikkelig! Hehe. Under og over her får dere en rekke bilder fra tirsdagen min. Håper dere hadde en strålende dag selv! Her skinner sola i dag også så nå spørs det om ikke jeg tar turen på beachen et par timer før jeg drar på nytt venninnebesøk. Denne gang skal middagen inntas med Kristine og Christoffer før vi kjører koselig filmkveld! <3

Have a good wednesday you all! <3

26 kommentarer
    1. Så herlige bilder! Og gud hvor skjønn og som en herlig utstråling hun blonde i svart, med de svarte solbrillene hadde 🙂

    2. så koselig ut 🙂 kos deg masse videre i kveld!
      lurer også på om du har tenkt å svare på spørsmålsrunden du holdt snart? 🙂

    3. Jeg syns du burde tenke over hvor mange bilder av alkohol du legger ut på bloggen din. Du er et forbilde for mange, med stor påvirkningskraft.

    4. det er mange unge jenter som leser bloggen din, så tenk litt på hvilke signaler du sender ut når du viser masse bilder der det blir drukket alkohol. håper ikke bloggen din endrer seg med mye festing på grunn av bruddet.

    5. Marthe er ei voksen jente, så hun gjør ingenting som ikke er lov. Hun fremmer heller ikke drikking av alkohol, men morro med venner.

    6. heei, tenkte æ skulle slenge inn en kommentar fra nordnorge her – har lest bloggen din i evig tid, men som mange andre lesera så e æ uendelig dårlig på å kommentere.. men vil du skal vite at æ syns du virke som ei skikkelig rå jenta og all cred til dæ som faktisk klare å smile og vise at livet går vidre selvom man har det tøft og at en kjærlighetssorg ikke tar knekken på en! stå på vidre 🙂

    7. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    8. Så gøy 😀 vet jeg ikke har vært så flink og komentere, men har som sakt en del og tenke på. Ha en fin kveld videre og kos deg <3

    9. for noen mennesker du omgir deg med! virker som en skikkelig god gjeng! 🙂 hvem er han kjekkasen til venstre på det tredje bildet? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg