Ready for a tuesday party!

God morgen! Jeg våknet opp hos Annika denne onsdagen jeg. HELT SYKT STØL! Ikke bare et par steder, men virkelig over alt! Kunne nesten ikke reise meg fra sengen for å plukke opp pcen for en times tid siden. He-rre-gud, tror aldri jeg skal ha så lange, treningsfrie ferier igjen. Jeg vet jeg har sagt at jeg elsker å kjenne at kroppen har jobbet, men det får være måte på! Haha. This HURTS.

Dette innlegget skulle egentlig ha blitt publisert i går, men jeg rakk det dessverre aldri. Så fort bloggarbeidet var unnagjort, kastet jeg meg på bussen til Annika for å spise en bedre middag sammen med henne før vi kjørte jentevors i stågå! Pål Rake holdt sin siste konsert ved fiskebrygga i går kveld så da ble det nok en fest ute i finværet. For en kveld! Jeg møtte så mange herlige blogglesere og så mange av mine fine jenter som jeg ikke har fått sett på femti år. Hehe, det er vel bare en måned, men det føles som et halvt liv. <3


Jumpsuit fra Miss Selfridges, Jakke fra Bikbok, Sko fra Bershka, Veske fra Charles & Keith

Jeg har fremdeles ikke fått kofferten min fra Miami så jeg er fremdeles uten alt av nye klær og favorittprodukter. Håper virkelig den kommer frem før vi reiser til Barcelona igjen førstkommende søndag. Ah, jeg skal til Barcelona!! Haha, nå gikk det også opp for meg. Jeg har så mye spennende på planen om dagen! Så mye å glede meg over. <3 Denne uken får jeg Stavangerbesøk, jeg skal i bursdag til bestis og bare ta igjen alle de late, norske stranddagene jeg gikk glipp av på ferie! Søndag drar vi altså til Barcelona på jentetur, og nesten med en gang vi kommer hjem, setter jeg meg på skolebenken igjen! Gleder meg til det også jeg. <3 Skal bli alle tiders å bli kjent med enda litt flere nye mennesker!

Dere får ha en strålende dag så lenge. Vi skrives igjen om litt.
Nå har Annika stelt i stand frokost til oss her! <3

20 kommentarer

Siste innlegg