One year ago…

Tjo hei! Jeg er bare innom for å ønske dere en god kveld. Dagen min er enda ikke over, men det er jo snart deres! Jeg har hatt den beste onsdagen på lenge og jeg har knipset en rekke bilder fra den også, men jeg har ikke rukket å se igjennom dem enda, så disse får dere først få i morgen. Nå vil jeg i stedet dele noen av fjorårets august-antrekk! Synes det er like spennende hver gang jeg skal til å bla meg gjennom antrekkskategorien for 2013. Noen av antrekkene er jo ærlig talt ufyselige! Hehe. Jaja, man forandrer seg og det samme gjør smaken. <3







Har dere en favoritt blant disse? Jeg tror faktisk jeg liker best det aller nederste jeg.. Legg gjerne igjen en kommentar om du har en favoritt! Nå rekker jeg ikke mer, for nå skal hele gjengen ut på byen! Det er ladies night på en nattklubb like ved beachen i dag, og det betyr gratis drikke! Hihi, tonight’s gonna be a good night. <3

Some of my outfits from august 2013! Got yourself a favorite?

25 kommentarer

Siste innlegg