Yes.. I’m a surfaholic!

How great is this? Tror bare jeg finner meg en innfødt, gifter meg og blir boende herfor resten av livet. Etter min aller første skoledag, dro jeg med guttaboys på stranden for å se på solnedgangen. Eller.. De skulle spille fotball. Jeg skulle se solnedgangen. Minuttene gikk og jeg koste meg halvt ihjel med både bading, skravling og knipsing av en rekke bloggbilder! Mange av dere spør hvem det er som tar bildene av meg om dagen. Det er selvsagt alle disse andre EF studentene! Jeg hadde nok ikke klart meg uten litt hjelp på den fronten, men heldigvis er det nok av folk å spørre!

Etterhvert som minuttene gikk, kom også resten av jentene ned og gjett om jeg ble glad da jeg så at ei av dem bar på et surfebrett? Jeg har alltid hatt lyst til å surfe i solnedgangen! Hvor sykt utrolig føles ikke det? Spesielt når vannet holder en så deilig temperatur. Det ble litt surfing på oss, men for å være ærlig så ble det mest bildeknipsing. Jeg har satt av noen timer både på onsdag og torsdag så da skal jeg dra med meg et par EF studenter og surfe for harde livet.

When life gives you rough waves.. Surf’em!

32 kommentarer
    1. Hei Marthe!
      Så utrolig fint det ser ut som du har det. Håper du koser deg masse og blir kjent med mange nye flotte mennesker <3 dette fortjener du virkelig 🙂

    2. Du er helt utrolig! Så inspirerende <3 Vet ikke om en eneste person som er så positiv som deg og rett og slett tar livet som det faller seg. Du er en sterk jente! Ikke glem det 🙂 Håper jeg kan være like sterk og positiv som deg en dag <3
      Nyt hvert sekund der nede 😀

    3. Costa Rica er noe helt spesielt. Du kommer nok til å dra tilbake skal du se. Og det er så mange fantastiske steder. Jeg er faktisk gift med en innfødt ,men vi bor nå i Norge. Og har “hytte” og familie ikke langt fra Tamarindo. Anbefaler deg å dra til Playa Conchal. Er ikke langt fra Tamarindo. Pura vida!

    4. Ja det er en strand. Må gå over playa Brasilito for å komme til den. Kan ikke surfe der men verdt et besøk. Kåret til en av CR fineste strender. Bussforbindelsen er nok litt dårlig men taxi kan man ta. Det er ikke langt. Spør de som jobber på skolen din. De vet sikkert om playa Conchal 🙂

    5. Ååh det hørtes gøy ut 😀 Håper du har et fantastik opphald i Costa Rica, og unngår å tenke for mye på bruddet… For du fortjener det beste!
      Skulle ønsket jeg kunne surfe.. Må nesten melde meg på et surfekurs, slik at jeg kan surfe når jeg er på ferier 😀

    6. Playa Flamingo er også veldig fin. Vært mye på begge stedene, men er nok Conchal som er min favoritt, spesielt bademessig. Flamingo kan noen ganger ha veldig mye og store bølger som gjør det litt skummelt å bade, men det kommer høyvann/lavvann. Men de ligger jo ikke langt fra hverandre så man kan besøke begge samme dag 🙂

    7. Oh my god. Det ser jo bare helt fantastisk ut. Elsker surfing ;P selv om jeg ikke kan det ;P haha. Men selve livsstilen til surferne virker så herlig<333 Kan du ikke prøve å få noen til å filme deg når du surfer og vise det til oss? hehe, hadde vært veldig morsomt:)) <33 Koooos deg masse videre;*

    8. Wow, Marthe. Finnes det en mer positiv person enn deg? Du er så sterk, herlig og energisk. Av og til funker ikke forhold, det er bare sånn det er. Jeg har vært der selv, jeg kan love deg- ting er vanskelig den første perioden, men plutselig tar du deg selv i å være lykkelig. Ikke forhast deg, lykken kommer med tiden. Pust med magen, spis mye sjokolade og nyt ditt eget selskap. Jeg håper du koser deg masse i Costa Rica og nyter tilværelsen. Jeg blir veldig inspirert av deg, du er et stort forbilde for meg.

    9. bloggen din er bare høydepunktet mitt for dagen, leser den fast 😀 du er så stor motivasjon og inspirasjon for meg marthe <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg