Welcome to my condo!

Her er det midt på lyse dagen, men jeg sier god kveld likevel jeg. Har dere det fint? Det har ihvertfall jeg! Mine nye medelever er like skjønne som alle de andre jeg har blitt kjent med her nede, lærerne er bare gode og EF skolen er bare rålekker. Vi har basseng og solstoler rett utenfor klasserommene! Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av dette også i et senere innlegg, men i første omgang vil jeg vise dere leiligheten min! Jeg bor som sagt på et hotell bare 2 minutter unna EF skolen og rommet jeg har fått ligner mer en leilighet med både stue, kjøkken, balkong, spisebord, bad og et digert soverom med to senger og noen vanvittige klesskap. Hehe, det ingen som hører meg klage nå! Jeg våkner til tidenes fuglekvitring hver morgen og er jeg heldig så får jeg også et glimt av en apefamilie i trærene. Rett under balkongen har jeg et digert basseng som bare jeg tar i bruk, og rett fremfor meg har jeg verdens beste utsikt. Himmel og hav. Her skal jeg ha det greit den neste uken!

Slett ikke verst eller hva? Og alt dette har jeg helt for meg selv! Vel, bortsett fra når jeg inviterer på hotellvors. Hihi! Elsker at det er blitt malt dyr på alle veggene. Føler liksom at jeg starter dagen midt i jungelen her! Aircondition og internett har jeg også i alle rom, så nå får jeg det faktisk ikke bedre. EF student Emilie har også invitert meg til hennes vertsfamilie en dag, så da får jeg sett hvordan man bor som student hos en fremmed familie! Man behøver jo ikke å bo på EF sin Campus om man ikke vil det. Det er mange studenter som velger å bo hos en verstfamilie også! Lover å ta med kamera den dagen jeg tar turen ut hit. Tenker det kan være litt interresant for dere som planlegger å reise med EF i fremtiden?

Noen som kunne tenke seg å bo her med meg denne uken? Mihi!

     Reisen er sponset

32 kommentarer
    1. “Reisen er sponset” skal stå øverst i innlegget, jeg har sakt det før, og skjønner ikke hvorfor slike ting må gjentas?

    2. Navn: Det står i reglene at det BØR stå øverst om noe er reklame, sponset o.l. Det viktigste er at det er lett synlig og at leserne skjønner at reisen er sponset. Om du ikke klarer å lese at denne reisen er sponset bør du kanskje få deg briller.. Innlegget er godt merket selv om det står nederst. Kanskje du NAVN…heller bør finne deg en annen blogg å lese siden du tydelig sliter litt….

    3. Åh, her var det helt fantastisk fint. Jeg skjønner veldig godt at du koser deg her og det må jeg bare si at du fortjener mer en noen annen <3 Jeg hadde ikke takket nei til og bo der med deg en uke, for herlighet og fantastisk fint det var der og tenk deg den opplevelsen. Men unner deg alt vell, så dette fortjener du! Jeg har lest bloggen din i en evighet og må bare få beklage at jeg ikke har kommentert noe serlig, men føler jeg ikke er så flink til sånt, men nå syntes jeg det var på tide og prøve og kommentere litt. Hihi 🙂 Kos deg Marthe, nyt dette oppholde.
      Navn: Så lenge hun har med at turen er sponset, så er det, det viktigste. Syns ikke du skal henge deg oppi at det ikke står øverst!

    4. Jeg skal reise til Brighton sommeren 2015 med EF! Da skal jeg bo hos vertsfamilie så jeg gleder meg til å se hvordan det er 🙂

    5. This is Vivian,I’m working for sheinside.com,which provides fashion apparel,jewelry and accessories,etc
      I was wondering if you’d like to work with us,We would love to sponsor free clothings to you ,all you have to do is make your outfit with our clothes on your blog,then link back to our site.
      Absolutely you can tell me your any idea about our cooperation,we will try our best to service you 🙂

    6. Skulle gjerne vært der jeg også. Du er heldig som får oppleve det her. Og til Navn: Innlegget er veldig godt merket så skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i hvor merkingen er!

    7. Carina Chanel: Hotellet jeg bor på er ikke så stort og akkurat nå har det nesten ingen gjester heller, så jeg har omtrent hele stedet for meg selv. 😀 Hihi!

    8. Karoline E.N: Tusen tusen takk for gode ord Karoline. Setter uendelig stor pris på kommentarer som denne. 🙂 En gang må være den første! Hehe. Lesere som deg er gull verdt. <3 Jeg nyter virkelig ethvert sekund her nede. Er det noe jeg kan så er det å nyte! Hehe. 🙂

    9. Tenker du koser deg nå 🙂 Det fortjener du! Har forresten sendt deg mail for et par uker siden, men ikke fått noe svar. Men da var du i Thailand, og alt etter som er skjedd. Håper jeg får svar etterhvert 🙂 Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg