A day at the beach

I see surfboards! Åh, dette er livet. Costa Rica er så langt upåklagelig. Virkelig. Til tross for at værmeldingen sa både lyn og tordenvær før jeg kom, har vi bare fått sol og opptil 40 varmegrader. Helt skjønt! I går var det søndag og ettersom vi alle hadde skolefri, dro vi på stranden for å nyte oss! Fy søren så deilig. Alt er så vanvittig eksotisk her nede. Jeg har bare lyst til å drikke kokosnøtt på stranden hver dag, hele dagen! Jeg har ikke fått prøvd meg på surfebrettet enda, men det er noe av det som står øverst på to do listen om dagen. Bølgene ser helt fantastiske ut, så jeg kan nesten ikke vente.

Timene bare flyr av gårde her. Jeg var med jentene på stranden i hele går formiddag og da ettermiddagen nærmet seg inviterte jeg dem alle sammen til vors på mitt hotellrom! Oh yes. På en søndag! Her er det nemlig like mye liv hver eneste kveld. Det bor ikke all verdens med mennesker i denne byen, men de har likevel 7 nattklubber og det er alltid liv på en av dem, tirsdag som lørdag. I går var det beer-pong på en bar kalt Sharky’s og der ble vi til langt på natt, spilte, lo, og skravlet med en hel hau av nye mennesker. Invitert på date har jeg også blitt, av en 30 år gammel amerikansk dykker, men det blir vel heller uaktuelt. Hehe.

Tenkte bare å dele noen snapshots fra gårsdagen før skoledagen min starter! Klokken er jo allerede alt for mye der hjemme i Norge nå. Jeg dro alene på en restaurant langs stranden før besøket mitt kom i går, og spiste middag. Herlighet som jeg koste meg. Mens jeg ventet på maten tok jeg meg en gåtur langs stranden.. Så på surferne i solnedgangen, og koste med en helskjønn hund. Hehe! Jeg tror jeg trengte denne EF språkkurs-reisen akkurat her, og akkurat nå. <3

Nå gleder jeg meg til å bli kjent med enda flere nye elever!
Jeg skal inn i klasserommet og treffe dem hvert øyeblikk. <3

     Reisen er sponset

24 kommentarer

Siste innlegg