Underholdt for livet!

Det skulle ha vært laget en realityserie av familien min. Virkelig. To timer med disse gladmonsene og jeg er underholdt for et helt liv. Vi er alle sammen helt i hundre, leker som barn og ler så vi griner av alt det dumme som blir sagt. Jeg er så glad for at de største livsnyterene jeg kjenner, er mine egne familiemedlemmer. Farmor på snart 75 er jo det største barnet av oss alle. Seks timer i Kongeparken går som en lek for den dama. Jeg tror jammen hun var med i hver eneste karusell. Selv denne “vepsen” som gir tidenes magesug når den både spinner rundt, frem og tilbake høyt, høyt oppi luften. “Klart eg ska ver me ungane! Kjell, holde du veskå?”. Jeg ler meg ihjel..

Nevnte jeg at familien min ikke er helt A4? Hehehe.. Hils på onkel!

Nei, gårsdagen var bokstavelig talt magisk.. For ja, farfar hadde søren meg leid inn en tryllekunstner for kvelden! Noe så sykt gøy. Det er jammen ikke hver dag man får privat-trylleshow i stuen! Daniel’s hundrelapp ble på mystisk vis til en 500 lapp. Farfars mynter ble totalbøyd rett foran øynene på oss. Det var flammer inni bildet, og kort forsvant og dukket opp igjen på de mest ubegripelige måter. For et show! Vi kunne ikke annet enn å sitte forbauset og gape etterpå. Haha! Noe så genialt. Nå har jeg opplevd privat trylleshow også.

Etter Kongeparken-besøk, trylleshow og et alt for godt grillmåltid ute i steinhagen, ble det crockett på hele familien.. Ta en god titt på mitt nydelige crockett-outfit! Mønstrete kjole, stripete genser, stråhatt og farmors gummistøvler. You gotta love it!

It was one happy day! <3 Det skal være helt sikkert.

17 kommentarer

Siste innlegg