Antrekk – 130714

Herlighet for en lørdag! Fy søren så gøy vi hadde det. Farfar hadde satt opp et program som gikk fra kvart på ni om morgenen til midtnatt, og timene gikk i ett. Jeg knipset en hau av bilder, men det ble faktisk ikke noe tid til blogging før midtnatt, så jeg tar det heller igjen i dag! Det er ikke hver dag vi har slike familiesamlinger. <3 Pappa bor jo på andre siden av kloden mens vi andre holder til i hver våre byer. Når vi først får en hel dag sammen må jammen timene utnyttes. Jeg skal fortelle dere alt om gårsdagen senere, men nå tenkte jeg først bare å ønske dere en god morgen! Samt vise dere gårsdagens antrekk som besto av enda en ny kjole fra Miss Selfridges. <3

Denne kjøpte jeg faktisk på 50% for 200 kroner! Syntes det var et superkupp. Den satte jo som et skudd! -Og den åpne ryggen. <3 Ah, jeg får aldri nok av disse fine ryggdetaljene. Slik som dette gikk jeg rundt i kongeparken i hele går, og da jeg kom hjem ble de lave, hvite sandalene byttet ut med disse høye, sorte hælene. Da var det nemlig klart for fest! Vin i glasset, trylleshow, historiedeling, og mye mye latter.


Kjole fra Miss Selfridges, Sko kjøpt i København, Veske fra Charles & Keith

Håper dere hadde en fin lørdag selv i går. <3
Herlig å se så mange spørsmål under forrige innlegg!

21 kommentarer

Siste innlegg