I’m coming home!

Goodbye Thailand! Nå forlater jeg dette fine, fine landet for å dra hjem til Norge, tilbringe noen sommerdager med venner og familie for så å reise videre igjen. Noen har kanskje allerede fått med seg hvor jeg nå skal på tur? Hihi. Til dere som ikke har det.. Mer om min neste reise skal jeg fortelle dere så fort jeg er kommet hjem. Pappa, Jonas og jeg ankom Bangkok klokken 22.00 i går kveld, sjekket inn på nærmeste hotell og overnattet til i dag. Flyet til Norge gikk nemlig da klokken slo 09.00 Thailandsk tid, så nå er vi forhåpentligvis allerede godt på vei! Dere får bare være litt tålmodige med meg i dag, for jeg har ikke fått forhåndsskrevet noe mer enn dette til den lange flyturen, men nå vet dere i hvert fall hvor jeg befinner meg de neste 11 timene. Måtte dere få en super torsdag!

Tusen takk for en fantastisk ferie Chiang Mai, pappa og Jonas! <3
Ukene har flydd og jeg har kost meg helt enormt hver eneste dag.

13 kommentarer
    1. minlangehistorie: Tuusen takk! Nå sitter vi på gardermoen og venter på siste fly. Mistet vårt egentlige fly til Stavanger ettersom vi hadde litt forsinkelser i Bangkok. <3 Men snaart er vi hjemme! 🙂

    2. Det må vel bli godt å komme hjem til sin egen seng nå kan jeg tenke meg, så lenge det varer i hvertfall 🙂 Du er heldig som har muligheten til å reise så mye som du gjør!

    3. Hvorfor drar du til costa rica sammen med Sophie? Hvorfor valgte du ikke noen som faktisk er venninnen din?

    4. Forstår heller ikke at du skal ta med deg SE til Costa Rica. Jeg trodde faktisk at ikke at du hang sammen med en som henne som jeg mener påvirker unge jenter på en skremmende måte mtp fremming av operasjoner og utrolig fokus på utseende. Kjenner jeg faktisk ble litt skuffet nå for dere to trodde jeg var rake motsetninger. Men god tur uansett:-)

    5. God tur hjem <3 Jeg kom hjem i 22:30 tiden jeg, sinnsykt godt å komme hjem 🙂 når jeg reiser langt blir jeg skikkelig svimmel, kvalm, dårlig men går heldigvis bedre nå 🙂 har hadd 2 fantastiske uker i Tyrkia 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg