She’s going for a morning swim

For en gledens morgen. Det var jammen ikke feil å våkne opp i fjellene denne tirsdagen. Kunne bare rive av t-skjorten og hoppe rett i bassenget! Man trenger ikke å bry seg om å lete frem bikinioverdelen når nærmeste nabo er trærene i regnskogen. Mihi! <3

For et drømmesyn å våkne til. <3

Om jeg bare kunne kjørt en reprise av dette hver eneste morgen. Ah, det har vært et helbredende døgn for både kropp og sinn. Frokosten i dag var helt nydelig. Jonas fikk endelig spist brød, egg og bacon igjen, mens jeg trykket i meg på mer nudler og ris. Hvorfor spise brød når man kan spise ris liksom? Brød kan jeg jo få i bøtter og spann hjemme! Spiser jeg hotellfrokost så er jeg alltid på utkikk etter alt annet enn brød. Her vil jeg aller helst spise som de lokale, og da går det i eksotiske frukter, supper, ris, nudler, og grillspyd. JUMMY!

No shit! The toilet is cleaned + disinfected! Haha. Love it <3
Bare et lite bildedryss fra morgenen min! Ønsker dere en fin tirsdag.

21 kommentarer

Siste innlegg